Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

rower dla dziecka

145791012

Komentarz

  • Wygląda bardzo ok.
  • jakby ktoś chciał ode mnie te foteliki (jeden rozkładany tzn. pochylane oparcie) drugi zwykły to zapraszam do kontaktu. Zalegają mi tylko, pozbędę się ich chętnie. Ale nie wyślę pocztą, w Warszawie mogę tylko.
  • A jakie polecacie rowery 14-ki, 16-ki lekkie, na pedały? :) Nie mogę znaleźć niczego sensownego i w miarę taniego.
  • 14 cali polecam btwin. Z 16 już nie jestem tak bardzo zadowolona, ale też daje radę.
  • Myślę, że mogę polecić puky 16, córka śmiga;")
  • Dziękuję, będę się rozglądać. Na razie jestem zielona w tym temacie :)
  • image
    Early Rider Alley Runner (12"). Aluminiowy, tylko 3 kg, b. wysoka jakość. Dla starszych dzieci też robią, ale im większy tym gwałtowniej cena rośnie. Są też dla jeszcze młodszych maluchów: Spherovelo.
    image
  • @Bambidu @Prayboy, ma ktoś z was jeszcze fotelik do sprzedania? Chętnie odkupie niedrogo dobry fotelik ( hamax lub podobny jakościowo) dla 3,5 latka. Odebrać z Warszawy mogłabym w lipcu, chętnie kurierem.
  • Jak z Warszawy to @Prayboy.
  • @Bambidu ,źle się wyraziłam. Najchętniej kupie z opcją wysyłki, w Warszawie będę krótko w czasie wakacji , więc ewentualnie mogę odebrać, jeśli nie ma innej opcji:)
    To jaki fotelik masz i za ile? ;)
  • @Milamama, jak pisałam powinnam mieć Polisport do 22kg nominalnie, choć nie wiem czy ktoś takie ciężkie dzieci wozi w fotelikach. Oparcie bez regulacji odchylenia. Mocowany na wysięgnikach z adapterem na rurę pod siodełkiem lub na bagażnik. Wygodny, mało używany (kilka, może kilkanaście razy przy jednym dziecku), być może nieco zakurzony bo od paru lat w piwnicy, ale o ile pamietam opakowany. Jak Cię interesuje to poszukam.
  • @Thorgal, dzięki :) Pooglądam sobie :)
  • @Bambidu, poproszę. I jeśli nie sprawiło by kłopotu to może zdjęcie? Może być MMS,podam nr