Moj zafascynowany lotnictwem dostal: samolot, ktory wydaje komendy: podwozie schowane itp. Kolejno: kilka malych, aczkoliwek metalowych i solidnych samolotow oraz zdalnie sterowany helikopter.
Dodatkowo, fajny gadzet i duzo frajdy sprawia Mu taki graficzny tablet.
podlacza sie do komputera taki podklad??? jakkolwiek by to nazwac, instaluje oprogramowanie i dziecko rysuje po tym jak po kartce papieru.
Sporo kosztuje, ale dziadkowie sie uparli dac Mu duzo pieniedzy na urodziny.
O i jeszcze sztaluge mielismy kupic, ale jeszcze nie zrealizowalismy.
Podbijam, Mikołaj się zbliża i święta i urodziny u nas zima to mnóstwo okazji do obdarowywania.
Szukam prezentów dla swoich dziewczyn 4 i 2 latka dla starszej na pewno będzie sklep, kasa fiskalna, jakies produkty, koszyki itp. dla młodszej nie mam pomysłu, podrzućcie jakiś
i dla Chrześniaków 10 lat chłopiec i 9 lat dziewczynka - i tu nie mam w ogóle pomysłu, nie znam się na takich dużych dzieciach
Młodsza moja lubi little people zabawki, ma po chłopakach, z tego co widzę można potem odsprzedać/oddać bo się nie niszczą. Są do tego filmy bardzo spokojne plastelinowe ludziki takie, na razie nie ogląda ale jak będzie starsza może. Bawi się też zestawem Barbie z noworodkiem i kołyską i wanienką do kąpieli, ja kupiłam używaną.
Dla dziewczynek tak 3-5 mogę polecić książeczkę psi domek. Rozklada sie ja jak domek, w środku sa postacie i naklejki do ozdobienia domku no i zabawy w nim. generalnie super zabawa mi się udalo kupic za 5 zl w świecie książki outlet
mamy kopciuszka z duplo...sama figurke (ladniejsza no i palac...ale karocy nie bardzo....fa chcialaby dom ze swiatlem...sylvanian..masakra jakas cenowa wiec odpada...ale ostatniozoaczyla pianinko i by chciala pianinko...demyt.. bedzie halas...oczywiscie jesli dostanie
U mnie dziś w ciuchlandzie był little people budynek z koparką - taki techniczny i męski, prawdopodobnie gadający bo moja stajnia i zoo robiły ihaha oraz wrrr. Nie brałam jakby ktoś chciał to mogę się na niego czaić.