Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

«1345

Komentarz

  • edytowano listopad 2015
    jako doktorantka nie jestem ani studentką, ani bezrobotną
    =))
  • No właśnie. A teraz jak się ubiegać o becikowe?i gdzie?jest jakieś ograniczenie czasowe?
  • mnie bardziej innteresuje czy to macierzyńskie wyklucza pińcet na dziecko. Jest napisane, że wyklucza świadczenia rodzinne, to 500+ tak czy nie? a jak nie to tylko na te 12 mies.?
    Bo się robi dziwacznie i nie wiadomo co, gdzie, u kogo i jak...
  • A ja sie zastanawiam, czy nam przysługuje?
    Cos słyszałam, ze to działa wstecz.
    Fajnie by było!
  • Nie działa wstecz, tylko dostaje się wypłaty od stycznia nowego roku - czyli dostaniesz za 10 miesięcy, nie za cały rok. Nadal nieźle.
  • Huuuuurrrraaaaaaaa!!!!!!
  • Kupię sobie torebkę!
    I krem
  • Muszę złozyć wniosek o becikowe za K. ale mnie to przerasta :((
    Nie wiem gdzie, co, jak
    Ostatnio nie zdążyliśmy... - poprawianie wniosku itp zajęło nam około 3 mcy
  • Chyba jest rok na to
  • A jeśli dla bezrobotnych, to trzeba być zarejestrowaną? Wie ktoś coś?
  • na becikowe rok...

    kobiety, nigdy nie składałyście podań na uczelni u jakiejś pani Jolki? To są pikusie te rzeczy:D
  • to ja też mam szansę na te 1000zł co mc???
    jekie tam jest kryterium dochodowe?
  • @Haku, to dotyczy bezrobotnych i studentek.Jeśli pobierasz macierzyński to już nie masz szans,z tego,co się orientuje.W socjalizmie "dobrodziejstwa" się nie kumulują jak widać ;)
  • ja zrozumiałam że dotyczy wszystkich kobiet nie będących na macierzyńskim.
  • No właśnie tak @Basja :). A to 500 + to dotyczy dzieci powyżej 1. roku życia.
  • Tzn. będzie dotyczyć,jeśli to przepchną.
  • I będzie niezależne od becikowego ;)
  • ooo. to jestem na macierzyńskim
  • Ja bym szans na macierzynski nie miala, wiec jesli to przepchna lacznie z 500+ to boje sie ciut mniej o przyszlosc:-)