Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Jaką książkę teraz czytacie?

1246754

Komentarz

  • Janda ma lekkie pioro( klawiature) i dobrze sie to czyta. Jednakze od kiedy dala sie poznac jako wojujaca obronczyni "demokracji" to troche mi sie gały wywracaja bialkami do gory, jak ja widze albo slysze...
  • Dla fanów Musierowicz: 14 marca premiera nowej książki :)
  • Przeczytalam "Hobbit zamiast szminki". 
    Wlasnie namierzam sie na te ksiazke, zeby mamie kupic na urodziny, sama tez potem chetnie przeczytam. To mówisz, ze swietna jest?
  • "Jezuicki przewodnik po prawie wszystkim". Trochę rozwlekle i niezbyt lotnie jeśli chodzi o styl, ale treści bardzo dla mnie poruszające.
    Podziękowali 1AgaMaria
  • Arnhild lauverg . Bylam po drugiej stronie lustra  i druga niepotrzebna jak roza. Kobieta napisala o swoich zmaganiach ze schizofrenia na ktora zachorowala jako mloda dziewczyna. Dzis jest zdrowa, skonczyla studia, pracuje jako psycholog kliniczny. Warto szczegolnie jeżeli macie w swoim otoczeniu kogos kto zmaga sie z choroba. Daje wiele nadziei.
  • Monika73 powiedział(a):
    Wzięłam się w końcu -bo kupiłam już dawno - za "Shantaram".

    I co o tym sądzisz? Od dawnadczeka na półce. 
  • Zapowiada się nieźle. Choć pewnie nie dla tych ,którzy szukają głównie literatury religijnej i , nazwijmy ,"umacniającej". 
  • Przeczytałam "Matkę Świętego", dzięki @Kowalka polecisz coś jeszcze? :smiley: 
  • Jasne, @Hope.

    Pedro Casciaro 'Przekroczyć marzenia' (o sw. Josemarii, relacja wychowanka sw. JME, napisana z wdziękiem i swietnymi anegdotami, co mlodzi glupiego wymyslali. Plus swietna wychowawczo- zupelnie mimochodem).

    Z gorskich: J. Kukuczka: Moj pionowy świat.
    Konkretnie i bez upiekszen, ale i bez turpizmu. Robi ogromne wrazenie, bardzo polecam, jesli takie klimaty Cie intetesuja.

    Korespondencja rodzinna pp. Martin- jesli chcesz lepiej ich poznac. Oprocz problemow i radosci rodzinnych swietna panorama owczesnej Francji.

    K.



  • "Jezu Ty się tym zajmij" Piękna książka o niewiarygodnie silnej wierze księdza Dolindo.
    Podziękowali 3Joannna Bea Rogalikowa
  • Przeczytałam " Do Jerozolimy; dziennik z pieszej indywidualnej pielgrzymki z Otynia do Jerozolimy w intencji pokoju" J.Jelonka- a jednak można...
    Podziękowali 1Monika73
  • Przeczytałam Geniusz i Obsesja, czy to jest ta najbardziej polecana książka o Curie? @Malgorzata, chyba Ty polecałaś coś?
  • Tak @OlaOdPawla  jest jeszcze pisana przez Jej córkę Evę nie pamiętam tytułu. 
    Podziękowali 1OlaOdPawla
  • Super dzięki!
    Podziękowali 1Malgorzata
  • Heh... zawstydzacie... niedawno przeczytalam "Czytam Sobie" ok. 60str., o Curie w ramach sprawdzenia co corce daje. Imponujaca i skromna kobieta przy tym patriotka jakich malo (teraz).
  • Ja jestem ogromną fanką Curie -Skłodowskiej.
    To jedna z niewielu kobiet w historii która zrobiła na mnie tak mocne wrażenie. 
    Podziękowali 1AgaMaria
  • Tez jej fanka jestem (urodzilam sie nawet tego samego dnia co Madam Curie ;) ) Przykre jest, ze czasem spotykam sie z tym, ze malo kto juz wie kto to byla Maria Sklodowska..... ale o ach Madam Curie! no tak,  to juz wiedza wszyscy ale juz niekoniecznie to ze byla Polka ;)
    Podziękowali 1manatta
  • @kowalka łyknęłam tą książkę Na koniec świata w dwa dni. Przekaże ją mojej przyjaciółce.. dzięki!
    Podziękowali 2Joannna kowalka
  • A słyszeliście kiedyś żeby Curie załatwiała sobie coś łóżkiem etc? Nie chodzi mi o to czy to prawda, tylko czy kiedykolwiek spotkaliście się z taką opinią? Bo mi ostatnio ktoś tak powiedział i ciekawa jestem czy  sobie tak palnął czy jeszcze faktycznie ktoś gdzieś tak uważa
  • Nie 
    Podziękowali 1OlaOdPawla
  • moze nie tyle lozkiem co samym malzenstwem z Pierre Curie osiagnela sukces....taka opinia byla ponoc 
    Podziękowali 1Bea
  • Hmmm z przeczytanej książki to wcale nie wynika
    Żadne nie było zainteresowane miłością i małżeństwem. 
    Piotr uważał kobiety za "głupie " a Maria była skupiona na pasji i nauce .
    Połączyła ich nauka i praca na początku.

    Podziękowali 1AgaMaria
  • Ona dostała się na Sorbone co w tamtych czasach nie było dla kobiet oczywistością.
    I była świetnym naukowcem i matematykiem przecież. 
    Zanim poznała Piotra. 
  • @OlaOdPawla, te listy Skłodowskiej do córek polecam przede wszystkim. Fantastyczne! 
    Podziękowali 2OlaOdPawla AgaMaria
  • Ja powoli przechodze przez "Moc milczenia" kard Saraha
  • edytowano luty 2018
    Kasik powiedział(a):
    "Jezu Ty się tym zajmij" Piękna książka o niewiarygodnie silnej wierze księdza Dolindo.
  • Spod zamarzniętych powiek. Adam Bielecki 
    :) 
    Podziękowali 2Pompejanka sanna
  • Małgorzata32 powiedział(a):
    Kasik powiedział(a):
    "Jezu Ty się tym zajmij" Piękna książka o niewiarygodnie silnej wierze księdza Dolindo.
    ja też teraz to czytam :)
  • Ukryte terapię Zieby - ciekawe Na pewno ma racje w jednym ... Często leczy się objawy natomiast mało kto interesuje sie przyczyna skąd wzięła sie choroba 
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.