@tryk realnie kolo 15 tys, widzialem post Adalberta ale sie nie odezwal, pewnie sie urlopuje. Znaleźliśmy wstępnie samochód, który nam się podoba i jest w dobrej cenie ale dostepny bedzie dopiero we wrzesniu, a na rekolekcje jedziemy w nastepną sobote
Np. Francuz c5 ale uzywanie okreslenia miekki czy twardy jest subiektywne.autko cza jechac i doswiadczyc wrazen. 10-15 to benzynka lub cos w lpg jak myslisz?
Wspominaliśmy jakiś czas temu, że przymierzamy się do sprzedaży naszego Peugeota 807, a że udało się zakupić "następcę", to niebawem będziemy wystawiać stosowne ogłoszenie, w którymś z serwisów ogłoszeniowych. Wcześniej jednak piszemy tutaj, bo może ktoś akurat szuka lub planuje w najbliższym czasie zakup.
Peugeot 807 2.0 HDi 136KM (kod silnika RHR) Produkcja: 2007r. Skrzynia manualna - 6 biegowa Zarejestrowane na 7 osób (7 foteli)
Wyposażenie - praktycznie wszystko oprócz xenonów i skórzanej tapicerki. W szczególności są: - elektryczne otwierane drzwi tylne - radio z dużym ekranem i nawigacją - fotele przednie "na prąd" (grzanie + ustawianie) - klimatronik 2 strefowy - tempomat - ABS, ASR i wszelakie inne 3-literowe skróty - hak
Wszystko działa (klima również)
Samochód
kupiony w 2010 roku przez mojego ojca, a
więc od 6-ciu lat w jednej rodzinie (u mnie od 2013).
Aktualny przebieg to 121.000 (przy zakupie w 2010 miał ~55.000).
Samochód
na tę chwilę nie wymaga żadnych "inwestycji". W czerwcu 2016 (przy ~115.000km) wymienione kompletne sprzęgło wraz z kołem dwumasowym (LUK). Ostatnia wymiana oleju przed wyjazdem wakacyjnym (Motul 8100 5w30 C2 przy ~117.000)
Z wad - trochę obcierek/rys, losowo zacina się czytnik płyt CD w radiu.
Do auta posiadam koła zimowe.
Badanie techniczne do lipca 2017 (na przeglądzie bez uwag). Ubezpieczenie
do sierpnia 2017.
Szacunkowa/wyjściowa wartość auta to 20.000.
Na koniec dwa zdjęcia (zrobione w lipcu). Samochód będzie do obejrzenia na miejscu (Warszawa/Konstancin) na początku października (obecnie jest "wyjechany" do Gdyni - jak ktoś z 3-miasta ma ochotę "pomacać" to przez kilka dni jest taka możliwość).
Wypada mieć świadomość, że sworznie na końcach wahaczy w tych samochodach są nie wymienne, a więc w przypadku wyrobienia się tego elementu, trzeba wymienić cały wahacz, co w przypadku jazdy po bezdrożach może mieć miejsce nawet raz do roku.
Nie jest to cecha dyskryminująca pojazd, ale jak ma być bardzo tanio i po "dziurach" to w tym przypadku nie do końca idzie to w parze.
@dużamama fajny wóz no i bez tych upiornych niby skór A jaki ma rozmiar felg? Ile isofixow i jak rozmieszczone?
Widoczne na zdjęciu to letnie 16". Zima 15" (również alu).
ISOFIX jak dobrze pamiętam jest w bocznych fotelach środkowego rzędu. Fotele 3-ciego rzędu były dokupione osobno (i są "stety/niestety" właśnie skórzane, za to z podłokietnikami) i one z tego co pamiętam tez mają ISOFIX.
@Bea, Scudo ma najlepszy stosunek jakości do ceny. Weronka gdzieś pisała też o reszcie - można ją znów wywołać. Jeżdżą Scudo od kilku lat. My, jak nazbieramy, też chcielibyśmy przesiąść się na Scudo. (obecnie dokupiliśmy kanapę do Lancii i mamy 8-osobowy wóz)
Wiesia - co tu oszukiwać - w jednym i drugim. Cała rodzina tych aut jest tak samo skonstruowana. Zarówno EuroVany 1 (Peugeot 806, Fiat Ulysse, Lancia Zeta, Citroen Evasion) jaki i EuroVany 2 (Peugeot 807, Citroen C8, Lancia Phedra, Fiat Ulysse) oraz Scudo/Jumpy/Expert i pochodne.
Wcześniej mięliśmy Lancię Zetę, także znamy temat. Chodzi mi tylko o to, że jak ktoś szuka samochodu skrajnie taniego, to moim zdaniem powinien takie rzeczy wiedzieć. Z kolei pojazdy w rodziny SGA (Sharan/Galaxy/Alhambra) często mają zajeżdżone skrzynie biegów i pierdyliadrowe przebiegi "dzięki" obiegowej opinii, że silniki TDi są nie do zajeżdżenia (te z z lat '90 owszem - później już różnie), a więc robią często jako "woły robocze" ciągając przyczepy z mixokretem i innymi ustrojstwami budowlanymi
307? seat alhambra? ktoś tym jeździ? ford galaxy? zbieram opinie
Jeździmy alhambrą.Disel,kupiony z odzysku gdzieś z Włoch,15-letni,ale śmiga,super się prowadzi,miękko,lekko,wygodnie.Nie miałam problemu nawet w zimie. Ja tam nie jestem specjalistką od tej mechanicznej strony,ale mężu wciąż zadowolony,więc chyba ok Dla mnie,jedyny minus,to bagażnik mały,jak jedzie cała banda (7 osób),to juz z tyłu za dużo miejsca na bagaże,a nawet na wielkie zakupy nie ma.Jak dwa tylne siedzenia wolne,to łatwo je się składa i wtedy miejsca na toboły dużo.
sharana mi odradzają... chociaż nie wiem dlaczego... ja się na prawdę na tym nie znam...
Jak chcesz aby se dzieci gryzły kolana w ostatnim rzędzie albo zostaly zgniecone przy najmniejszej stłuczce od tyłu, to se kup Sharana, Alhambre, whatever
to kup starą milicyjną Nyskę. W innym przypadku masz pecha, albo ewentualnie kupujesz paliwozernego amerykanca w stylu dodge, Chrysler, pojemnośc 2,7. niezłe OC i AC zabulisz
Moje dzieci nie gryzą kolan w alhambrze,przesada. Mimo,że najstarsza to już wielka panna,prawie mojego wzrostu i wcale nie chudzina,mieści się z luzem.
matko... to musi być takie trudne? @Gregorius czyli jestem na diesla skazana? auto będzie mieszkało cały rok na zewnątrz. Mieszkam w zabytkowej dzielnicy, gdzie jest kiepsko z miejscami do parkowania... muszę mieć możliwość wpakowania do auta wózka inwalidzkiego ze sztywną ramą (więc do peugeota 307 nie zmieszczę...), potrzebuję mieć 7 miejsc (bo większym sobie nie wyobrażam jeździć...), możliwość wpięcia 3 fotelików i budżet mak 15K...
edit- z tego co wyżej wynika, że w ogóle bez sensu są te 7 miejscowe vany... zresztą, póki co nie mam nic i nie mam uprawnień jeszcze mam szansę przecież ich nie zdobyć :P
Komentarz
Temat rzeeeeka.
jakie trasy
miasto?
Pozamiastem?
Ile km rocznie
jaki budzet?
Nie wszystkie helmuty maja twarde zawieszenie
lpg.cng.?
Francuz c5
ale uzywanie okreslenia miekki czy twardy jest subiektywne.autko cza jechac i doswiadczyc wrazen.
10-15 to benzynka lub cos w lpg
jak myslisz?
Wspominaliśmy jakiś czas temu, że przymierzamy się do sprzedaży naszego Peugeota 807, a że udało się zakupić "następcę", to niebawem będziemy wystawiać stosowne ogłoszenie, w którymś z serwisów ogłoszeniowych. Wcześniej jednak piszemy tutaj, bo może ktoś akurat szuka lub planuje w najbliższym czasie zakup.
Peugeot 807 2.0 HDi 136KM (kod silnika RHR)
Produkcja: 2007r.
Skrzynia manualna - 6 biegowa
Zarejestrowane na 7 osób (7 foteli)
Wyposażenie - praktycznie wszystko oprócz xenonów i skórzanej tapicerki. W szczególności są:
- elektryczne otwierane drzwi tylne
- radio z dużym ekranem i nawigacją
- fotele przednie "na prąd" (grzanie + ustawianie)
- klimatronik 2 strefowy
- tempomat
- ABS, ASR i wszelakie inne 3-literowe skróty
- hak
Wszystko działa (klima również)
Samochód kupiony w 2010 roku przez mojego ojca, a więc od 6-ciu lat w jednej rodzinie (u mnie od 2013).
Aktualny przebieg to 121.000 (przy zakupie w 2010 miał ~55.000).
Samochód na tę chwilę nie wymaga żadnych "inwestycji". W czerwcu 2016 (przy ~115.000km) wymienione kompletne sprzęgło wraz z kołem dwumasowym (LUK). Ostatnia wymiana oleju przed wyjazdem wakacyjnym (Motul 8100 5w30 C2 przy ~117.000)
Z wad - trochę obcierek/rys, losowo zacina się czytnik płyt CD w radiu.
Do auta posiadam koła zimowe.
Badanie techniczne do lipca 2017 (na przeglądzie bez uwag). Ubezpieczenie do sierpnia 2017.
Szacunkowa/wyjściowa wartość auta to 20.000.
Na koniec dwa zdjęcia (zrobione w lipcu). Samochód będzie do obejrzenia na miejscu (Warszawa/Konstancin) na początku października (obecnie jest "wyjechany" do Gdyni - jak ktoś z 3-miasta ma ochotę "pomacać" to przez kilka dni jest taka możliwość).
@dużamama fajny wóz no i bez tych upiornych niby skór A jaki ma rozmiar felg? Ile isofixow i jak rozmieszczone?
Nie jest to cecha dyskryminująca pojazd, ale jak ma być bardzo tanio i po "dziurach" to w tym przypadku nie do końca idzie to w parze.
ISOFIX jak dobrze pamiętam jest w bocznych fotelach środkowego rzędu. Fotele 3-ciego rzędu były dokupione osobno (i są "stety/niestety" właśnie skórzane, za to z podłokietnikami) i one z tego co pamiętam tez mają ISOFIX.
Weronka gdzieś pisała też o reszcie - można ją znów wywołać. Jeżdżą Scudo od kilku lat.
My, jak nazbieramy, też chcielibyśmy przesiąść się na Scudo.
(obecnie dokupiliśmy kanapę do Lancii i mamy 8-osobowy wóz)
Wcześniej mięliśmy Lancię Zetę, także znamy temat. Chodzi mi tylko o to, że jak ktoś szuka samochodu skrajnie taniego, to moim zdaniem powinien takie rzeczy wiedzieć. Z kolei pojazdy w rodziny SGA (Sharan/Galaxy/Alhambra) często mają zajeżdżone skrzynie biegów i pierdyliadrowe przebiegi "dzięki" obiegowej opinii, że silniki TDi są nie do zajeżdżenia (te z z lat '90 owszem - później już różnie), a więc robią często jako "woły robocze" ciągając przyczepy z mixokretem i innymi ustrojstwami budowlanymi
Nasi znajomi z 6 dzieci na wsi mazowieckiej (ale nie bardzo dziurawej) bardzo sobie chwalili również.
Jeździmy alhambrą.Disel,kupiony z odzysku gdzieś z Włoch,15-letni,ale śmiga,super się prowadzi,miękko,lekko,wygodnie.Nie miałam problemu nawet w zimie.
Ja tam nie jestem specjalistką od tej mechanicznej strony,ale mężu wciąż zadowolony,więc chyba ok
Dla mnie,jedyny minus,to bagażnik mały,jak jedzie cała banda (7 osób),to juz z tyłu za dużo miejsca na bagaże,a nawet na wielkie zakupy nie ma.Jak dwa tylne siedzenia wolne,to łatwo je się składa i wtedy miejsca na toboły dużo.
vw i seat grupa VAG
Mimo,że najstarsza to już wielka panna,prawie mojego wzrostu i wcale nie chudzina,mieści się z luzem.
ja mam ostatni rząd siedzeń w sharanie i na szybie nikt nie siedzi, kolan sobie nie gryzą, tylko ciut bardziej trzęsie
jak trafisz to śmigasz, że hej
i najważniejsze 15 k Ci wystarczy
Benzyna mozna zagazowac