Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Warszawa

mieszkam pod Łodzią, ale czasami muszę pojechać do Wa-wy. Z Konotopy skręcam w stronę lotniska a potem na Puławską. 
Otóż przy skręcie na Puławską zauważyłem budowę przedłużenia trasy w stronę Wisły, 
i tak na oko, jest to inwestycja większa lub porównywalna z tym, co zrobiono w Łodzi w całej III RP (nie mówiąć o tym, że Łódź dostała głównie kwiatki do podartej kufajki). 

Czemu się tak dzieje, co to miasto, poza nieszczęściami, daje Polsce ? 

Jak dla mnie, jest to świadectwo, że jest z nami, jako narodem, coś nie w porządku...

Komentarz

  • nie znam się, chyba tak,
    ale znowu, Łódż nie może się doprosić zachodniej obwodnicy, inwestycji tylko dla miasta
    (wschodnia komunikuje pólnoc kraju z południem)
  • edytowano grudzień 2018
    jest to stolica kraju, ogromna aglomeracja,
    --------

    po co !?
    co ona daje reszcie kraju ?
  • Podejrzewam , że wpływy do budżetu z podatków ma większe ;)
    Podziękowali 1formatka
  • edytowano grudzień 2018
    ale co daje ?

    czy Bonn było najbogatszym miastem największego europejskiego eksportera ?


  • Ależ obwodnica nie jest dla Warszawy, tylko dla wszystkich jadacych np z Lodzi do Białegostoku. Akurat mieszkancom Warszawy a szczególnie Ursynowa jest wręcz przeszkadzajaca.
  • to tylko przykład, który mi sie teraz rzucił,
    ale w Warszawie było przez te lata takich inwestycji na pęczki.

    Co Warszawa daje reszcie kraju, że stać ją (jej władze i mieszkańców) na takie luksusy ?
  • Mowa o tzw " Pulawskiej bis"? Jesli tak to jest ona niezbedna i to przede wszystkim.osobom.spoza Warszawy.
  • O połudnowej obwodnicy przez Wisłę. Puławska bis ma być kolejną inwestycją w kierunku południowym.
    Podziękowali 1apolonia
  • edytowano grudzień 2018