Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Odciski, nagniotki, brodawki, kurzajki i ich rodzina

Jak sobie poradzić z brodawkami (tak podejrzewam) i odciskami (takimi zgrubiałymi) na stopach? Syn ma coś podobnego do brodawki na stopie. Zaczyna boleć przy chodzeniu. Czy da się ją usunąć w domu? Jak sobie radzicie?

Komentarz

  • Nasz mial po basenie.Vermual pomogł.
    Podziękowali 1PonuraKura
  • edytowano grudzień 2018
    @Agnieszka, wątek jak dla bajkowej czarownicy ;)

    Ja mam wrażenie, że syn mógł zarazić się ode mnie, bo nie znalazłam czasu na zajęcie się nimi :| A jestem zielona w temacie i nie wiem od czego zacząć.
    Podziękowali 1Agax4
  • Vericaust
    u nas też pomógł, tylko ostrożnie stosować bo bardzo żrące (tylko na chorą skórę, resztę zabezpieczyć maścią cynkową)
    takie bolące na spodniej stronie stopy i płaskie z takim punktem centralnym - to kurzajki raczej
    niestety dziadostwo lubi nawracać, wtedy tylko u dermatologa wymrażanie zostaje
    Podziękowali 1PonuraKura
  • @Agax4, to to, co opisujesz. Byłabym szczęśliwa, żeby udało się uniknąć wymrażania. Syn pewnie też ;)
  • jak po zastosowaniu preparatu ten środek zrobi się czarny - to sukces - uśmiercona kurzajka 
    ale środek nadal stosować póki całkiem nie odpadnie
    powodzenia! 
    Podziękowali 1PonuraKura
  • To jest tylko na kurzajki czy na rózne dziwne odciski? Córce też sie coś takiego zrobiło na spodzie stopy, nie chce nawet tego pokazywać, ale coś z tym musimy zrobić. 
  • Vericaust
    raczej tylko na brodawki
  • Z tego co słyszałam, brodawki i odciski wymagają innego postępowania, ale jakiego nie wiem. Chciałam zapytać na forum.
  • U nas, synowi pomógł Brodacit na kurzajki.
    Podziękowali 1PonuraKura
  • na kurzajki jest rewelacyjne smarowanie mieszanka oleju kokosowego i olejku herbacianego. mojej 5 latce bardzo szybko znikła.
    Podziękowali 2Agax4 PonuraKura