Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

samolot dla początkujących

pierwszy raz będę leciała samolotem i jestem kompletnie zielona w tym temacie. Możecie mi powiedziec co i jak? czym jest bagaz podręczny, co można mieć w takim bagażu itd, na co uważać? 

Komentarz

  • kitku, bez ostrych przedmiotów w bagażu podręcznyn (nożyczki i pilniczek odpadają) i płynów ponad 100 ml. Łacznie nie więcej niż litr płynów. Leki w plastikowej saszetce. Wymiary bagazu inne dla każdej linii, lecisz wizzair czy ryanair? Gdzie się wybierasz? <span>:smile:</span>
  • aha, podręczny to ten, ktory wnosisz na pokład. rejestrowany - ten co oddajesz do luku. W podręcznym w zależności od linii rózne rzeczy się mieszczą. Napisz czym lecisz to coś wiecej powiem.
  • do Niemiec, ale nie wiem jaką linią. a co z kosmetykami?
  • Masz tylko podręczny czy rejestrowany tez? 
  • edytowano grudzień 2019
    jeszcze nie wiem :) planuję wziąć tyllko małą walizkę
  • Na wodę można sobie zabrać pustą butelkę lub bidon i na większości lotnisk, na których byłam są dostępne kraniki z pitną wodą i można napełniać do woli.
  • Dostępne już po kontroli bezpieczeństwa.
  • Skąd założenie, że leci Wizzair albo Ryanair, a nie standardowymi liniami lotniczymi? Jak do Niemiec, to bardzo prawdopodobne, że Lufthansą.

    Masz już bilet, czy dopiero planujesz kupić? Jeżeli dopiero będziesz kupować, to warto porównywać różne opcje, bo ceny potrafią się bardzo różnić i zwracaj uwagę na to, co zawiera cena i jakie są dodatkowe opłaty. Najlepiej tak jak dziewczyny mówią, doczytać na stronie konkretnej linii lotniczej dokładnie jakie wymiary bagażu są akceptowane i jak wygląda odprawa.