Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Saldo na koncie a dostępne środki...

Wysłałam dziś smsa do banku bo spodziewałam się wypłaty męża.
Pieniądze są na koncie!
Pojechaliśmy na zakupy ...i nie mogłam zapłacić kartą. Po powrocie do domu sprawdziłam na koncie internetowym...wypłata w rubryce saldo a środki dostępne o wiele mniejsze.
Dodam że nie mam komornika na koncie ani debetu...
Co to oznacza ? Może ktoś z Was mi to wyjasni...
«1

Komentarz

  • Może mieliście minus i się pobrało najpierw to co na minusie a dostępna została reszta? Strzelam, bo nie znam się zbyt dobrze na bankach i ich trikach.
  • Może nie rozliczyły się jeszcze wszystkie transakcje kartą płatniczą i część jest w blokadzie a środki dostępne nie uwzględniają kwoty blokady a saldo już tak. Zobacz w blokadach na karcie jeśli macie taką możliwość. Przejrzyjcie sobie dokładnie historię dokonanych transakcji.
  • Przykładowo mam 1000 zł na koncie, czyli saldo. Wynosi 1000 zł. kupuje buty za 500 zł. Bank rozlicza środki w określonych momentach. Więc najpierw te środki zostają przyblokowane. I w takim momencie saldo ciągle wynosi 1000 zł ale dostępne środki to tylko 500 zł. 

    Ale w waszym przypadku musicie koniecznie wyjaśnić sprawę w banku bo to są pieniadze wydane więc jeśli ich noe wydaliście to zostały wam ukradzione. 
  • Spójrz na kartę może straciła ważność. 
  • O matko !
    Jutro wybieram się do banku.
    Jestem zdenerwowana....nikomu nie dawałam swojej karty..
    Karta jest ważna
  • Może spróbuj zadzwonić na infolinię kartowa Twojego banku. Tam powinni sprawdzić historię operacji na karcie.

    Może mieliście jakas ratę pożyczki lub kredytu z płatnością na dziś i wam tą kwotę zablokowało?
  • Kredytu nie mamy....
    A czy istnieje taka możliwość że wypłata męża nie została zaksięgowana ?
    Ale od 13 godziny bo o tej wysłałam smsa ?
  • Zadzwoń na infolinię!
    Podziękowali 2madzikg Aneczka08