Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

ratunku, livebox!

edytowano czerwiec 2012 w Pomagajmy sobie

Ma ktoś to cholerstwo? Co robić, kiedy:

  • wi-fi nie działa (od początku, sygnał pojawia się i znika)
  • z netem na kablu komputer ciągle się zawiesza
  • nie działa telefon

No dobrze, może mój podołczak ma swoje lata, ale bez przesady. Poza tym, poza domem łapie wi-fi i bez netu nie zawiesza się zbyt często.

Komentarz

  • My też przszliśmy na livebox i plujemy sobie w brodę. Co i rusz trzeba resetować go, bo rwie się internet.
  • Cieszę się, że już tego ustrojostwa nie mamy.
    Wiecznie były problemy.

    Za to ja pozwolę sobie na OT ( przepraszam )
    Mamy tel stacjonarny z TP ( teraz chyba już Orange ) i internet z Netii.
    Myślimy o przejściu do Play ( ja i mąż ) bo są dość fajne oferty ( za 79zł można miesięcznie dzwonić do wszystkich sieci bez ograniczeń, na stacjonarne dopłata 9zł i też bez żadnych ograniczeń )
    telefon to narzędzie pracy dla nas ( podobnie jak net )ale jak można taniej to chcemy skorzystać 
    i teraz moje pytanie
    Czy jak zrezygnuje z TP to będę miała jakąś dodatkową opłatę do rachunków za neta- Netia za przesył?
    Pytałam w punkcie obsługi klienta TP i tam nie byli mi w stanie powiedzieć nic więcej niż właśnie to, ze pewno wpadnie mi dodatkowa opłata za ten przesył 


  • Zapytaj w Netii.
  • Greg, p/owinieneś brać kasę  za dobre rady :D 
  • @maona: ja jestem Informatyk Dobra Rada  (kopirajt)
  • nie mozna  zrezygnowac  z tp  jak ma sie netia

    ja mam podobnie tylko zamiast netia to  orange 

    zrezygnować z liveboxa 

  • Cieszę się, że już tego ustrojostwa nie mamy.
    Wiecznie były problemy.

    Za to ja pozwolę sobie na OT ( przepraszam )
    Mamy tel stacjonarny z TP ( teraz chyba już Orange ) i internet z Netii.
    Myślimy o przejściu do Play ( ja i mąż ) bo są dość fajne oferty ( za 79zł można miesięcznie dzwonić do wszystkich sieci bez ograniczeń, na stacjonarne dopłata 9zł i też bez żadnych ograniczeń )
    telefon to narzędzie pracy dla nas ( podobnie jak net )ale jak można taniej to chcemy skorzystać 
    i teraz moje pytanie
    Czy jak zrezygnuje z TP to będę miała jakąś dodatkową opłatę do rachunków za neta- Netia za przesył?
    Pytałam w punkcie obsługi klienta TP i tam nie byli mi w stanie powiedzieć nic więcej niż właśnie to, ze pewno wpadnie mi dodatkowa opłata za ten przesył 


    TP=Orange - to tylko marka! Umowę dalej masz podpisaną z TP  (telefony stacjonarne) lub PTK Centertel (komórki).
    Jezeli chodzi o abonament za 79 zł "no limits" to taką sama ofertę (nawet lepszą) ma Orange Rozmowy bez limitu: http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4002516536,title,Rozmowy-bez-limitu,article.html


  • My mamy livebox i na początku rzeczywiście mieliśmy dużo problemów, ale teraz wszystko w porządku. Wiemy też , że przy przedłużeniu umowy trzeba wziąć nowy sprzęt.
  • edytowano lipiec 2012
    Na wypadek, gdyby ktoś jeszcze miał problemy z liveboxem, napiszę o rozwiązaniu sprawy.

    Podreptałam do salonu, poradzono mi zadzwonić na linię serwisową. Ha, ha, nie dość, że oczekiwanie trwa do śmierci z przymiotnikiem, to przez moją komórkę niemal nic nie słychać :(  Na takie dictum, pan wręczył mi nowy modem.
    Guzik, nie dość, że nie działało to, co powyżej, w dodatku tajemniczo migało na czerwono.
    Byłam w salonie po raz drugi, dowiedziałam się, ze oni nic nie mogą (to po co są, u licha?).
    W końcu, za zaledwie drugą czy trzecią próbą udało mi się dodzwonić na linię serwisową (a nie jest ona bezpłatna, o nie!). Zrobili jakieś tajemnicze rzeczy poza moim zasięgiem - nie pomogło. Przyszedł (nareszcie!) monter czy ktoś taki i trochę podłubał. M.in.odłączył 2 elementy, które (zgodnie z instrukcją) umieściłam w plątaninie kabelków. UWAGA, NAJWAŻNIEJSZE! PRZEPIĄŁ KABEL DO DRUGIEJ DZIURKI GNIAZDKA TELEFONICZNEGO - okazało się, ze one nie są tożsame :( Rzecz jasna, takiej informacji wcześniej nie miałam, bo i skąd? Wyglądają identycznie, w instrukcji instalacji nie wspominali o nich wcale. Diodka wciąż migała. Raz jeszcze zresetował modem. Wciąż migała... I nagle przestała :D

  • Znów mam problem z tym paskudztwem. 7 lat dobrze działał, ale mu przeszło ;)

    Ewidentnie się zepsuł i trzeba wymienić na nowy. Rozumiem, że idzie się do salonu i wymieniają, skoro poprzednim razem tak łatwo dano mi nowy. Problem w tym, że mój pies odgryzł od niego kabelki  :D  Co robić? Najpierw odkupić kabelki czy nie ma to sensu? Czy też może - tfu, tfu! - trzeba wszystko kupić w salonie za ciężkie pieniądze?

    Ktoś ma doświadczenia?
  • Nowy na pigryzionych kabelkach tez nie będzie działal. 
    Sprawdź u kogos kto ma kabelki nawet w salonie. 
  • Jesli się popsuł to do umowy powinni dac inny. 
    No placisz abonament tak? 
  • A i pewnie kabelki sa z zasilaczem...
    Okolo 35zl.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.