Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Sposoby na kaszel

edytowano październik 2012 w Ogólna
Konto skasowane na prośbę użytkownika.

Komentarz

  • Ja nie zwalczam. Najwyżej powietrze nawilżam, nebulizuję delikwenta solą fizjologiczną, dużo na dwór wyganiam, bo świeże powietrze dobrze robi. I czekam aż przejdzie.
  • Też tak miałam. Nebulizator działa cuda.
  • A jakiś sprawdzony nebulizator -mogę prosić namiar? Na co zwracać uwagę? 
  • żeby potrafil pracowac w sposob ciagly przez długi czas. Niektóre trzeba zostawiac w spokoju po 10 min pracy (mniej wiecej)
  • Ja mam taki (około 100zł)
  • @Nika nic nie widzę - może firmę, albo link wklej :) No i dużymi literami proszę - jak tę sól się tam wtłacza, to jakieś specjalne naboje, do specjalnego modelu? ;) Udało mi się mieć dzieci bezchorobowe i nie mam doświadczenia, ale najmłodszy ma katar i męczy się widać to może spróbuję...
  • O teraz widzę dzięki :)
  • U nas sprawdza się ordynarny Medel Family. O taki:
    image
  • edytowano październik 2012
    Przy kazdym jest pojemniczek do którego wlewasz płyn, ok. 10 ml miesci
  • Dzięki idę na poszukiwania.
    @Katarzyna OT - widziałam skarpety Ludka na zdjęciu - bardzo mnie rozczuliły :D
  • @agga - mnie wkurzyły X( Ale ja jakoś mało mam tolerancji na takie wybryki. Szczególnie, jak to idzie do szerszego odbiorcy.
    I tak sobie właśnie pomyślałam, że ktokolwiek popatrzy na to zdjęcie, to będzie widział, przede wszystkim, skarpetę Ludka. Bo to tylko jednej dotyczy...
    Ale, poza skarpetą, tekst chyba całkiem udany. W każdym razie, mi się podobał. Tylko pan z PiS się nie popisał z tym tworzeniem dzieciom getta w domu... :-?
  • No widzisz a mnie urzekły ( i myślałam, że dwie;)... Pan z Pis rzeczywiście jakiś nieudany...