Międzynarodowy Kongres Rodziny - Warszawa 20-22.03

«1

Komentarz

  • ktoś się wybiera?
    ja bym chętnie poszła w sobotę i niedzielę po południu
  • Ja się wpisałem na piątek, akurat weekend mam zajęty.
  • Ja na razie nie mogę nic zaplanować, ale chciałabym posłuchać niektórych prelegentów
  • up.
    Ktoś się wybrał/wybiera?
  • Miało mnie nie byc w Wwie, wiec sie nie zapisałam, ale ciekawa jestem czy ktos poszedł?
    @Aneczka08?
  • idę dziś od około 12.30
  • ktoś się wybiera, będziemy mieć tam nasz banner
  • Kurde ja bym poszla na te dwa wykłady o męskości i kobiecości...
  • @Aneczka znaczy baner "w rodzinie" tak ?

    Jedziesz @Anka ?
  • Ja się zapisywałam, ale nie było odzewu żadnego z tamtej strony

    Jestem teraz wWawie ale jadę gdzie indziej
    I mam bilet powrotny na 15 25
  • tak @asiao i Ksiązki Marty Dzbeńskiej- Karpińskiej - Matki - mężne czy szalone?
  • @Malgorzata - oni odzewu nie dawali ja też się zapisałam tylko muszę na miejscu zapłacić 10 zł za dzień
  • ja sie tez zapisywalam ale nie pamietam czy dokonczyłam ale na plakacie jest info ze mozna na miejscu sie zapisac ..tylko nie wiem czy tuz przed wykladem
  • @Aneczka 08

    Dzięki ,
    Ja przyzwyczajona , że jak konferencja na zapisy to dostaje info na maila po zapisie
  • O matko ooo
    Chciałam Dziewieckiegoooo
  • można opłacić na miejscu
  • to ja sie ogarne i bede na 13.45
    20 minut przez las bielanski od przystanku dobrze mi zrobi @-)
  • i bardzo ciekawa jestem o czym jest
    16.30 Budowanie relacji między
    kobietami i mężczyznami
    dr Irena Grochowska
  • No może może
    Popatrzę na zamianę biletu
  • Chodz Goska !!!
    ja z tym podbitym ciagle okiem to jak znalazł na wyklad o kobiecosci >-)
  • edytowano marzec 2015
    Da się jakoś sprawdzić czy mają jakiś poślizg ???

    Bo często bywają poślizgiem czasowe ;)
  • O matko ooo
    Chciałam Dziewieckiegoooo
    ...............................................
    U nas w parafii były w zeszłym tyg. rekolekcje - i ks. Dziewiecki był jako rekolekcjonista.
    Świetnie mówił, o rodzinie, wychowaniu, małżeństwie.
    Do tej pory znałam go tylko z artykułów/ książek - bardzo się cieszę, że w końcu "na żywo" też mogłam go posłuchać. Baardzo warto, jak ktoś jeszcze nie miał okazji.
    k.
  • Był moim wykładowcą

    Pamiętam jak dal wykład otwarty
    Pół Instytutu płakało i nagrywało

    Ma moc mówienia z jednoczesną delikatnością i tym Jego głosem
    :D
  • noo, głos mnie powalił! Moc jest.
  • Ks Dziewiecki
    Niezawodny , jak zawsze :)
  • Natomiast patrze na p prof Ryś
    Ona od 20 lat wygląda świetnie
    Czas Jej nie rusza
  • Fajnie macie w tej stolicy i okolicy, zadraszczam:) a prof Rys wspaniała, promotor mojej pracy, chciałabym ją jeszcze raz na żywo posłuchać, mądra kobieta z wielką klasą
  • @asiao, pojechałas? Ja juz nie chciałam zmieniac planów, mąż wyjechał, chłopcy na zawodach, Z na rajdzie, a my z maluchami mamy taki spokojny dzien, bieganie, długi spacer (J nawet nie zauważyła, jak przeszła 3 km) itp...
    Ale raportujcie jak było.
  • Siedzę i slucham, asiao jest, Małgorzata była:-)
  • A do ktorej siedzicie? Moze potem szybka kawa u mnie?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.