Przyjmę z wdzięcznością - 2

edytowano październik 2016 w Pomagajmy sobie
Zakładam kontynuację wątku bo początek tamtego sięga 2012 roku i - jak mniemam - wszystko już zostało rozdane i przyjęte ;)
Tamten wątek zamykam i proszę o przeniesienie dyskusji tutaj.
Za jakiś czas ten stary zostanie skasowany.
Podziękowali 3Bridget Jadwiga Bea
«13456732

Komentarz

  • Przyjmę z wdzięcznością albo z wdzięcznością odkupię:
    bluzy medyczne w rozm.38
    jakikolwiek stetoskop w sensie, że moze być też weterynaryjny albo pediatryczny
    mały, przenośny piekarnik albo dwa nawet
  • Stetoskop posiadam 
  • Przyjmę PODNISZCZONE ubrania z naturalnych włókien (dziury, przetarcia, niespieralne plamy) oraz kartonowe pudełka (różnych rozmiarów) w dobrym stanie. Tylko W-wa, nie przesadzajmy z tym utrzymywaniem poczty ;)
  • Agnicha powiedział(a):
    Stetoskop posiadam 
    priv
  • przyjme sprawdzona podpuszczke do serów. Mam pania co mi pyszne mleczko przywozi tylko dzieci srednio chca pic bo smerdzi. Szkoda zeby sie marnowalo.
  • edytowano listopad 2017
    ubrania (bluzki, spódnice) takie bardziej biurowe na rozm 42 z wdzięcznością przyjmę. Nie mam co na siebie do pracy włożyć :( nie muszą być super-hiper eleganckie :)
  • Przyjmę/odkupię futerał/etui na aparat fotograficzny lub kamerę 
    Zdjecie poglądowe


  • @Elunia proszę o adres. Mam bluzy. Dwie mogę oddać
  • Bea powiedział(a):
    @Elunia proszę o adres. Mam bluzy. Dwie mogę oddać
    @Bea ale medyczne?
    Podziękowali 1Bea
  • @Elunia , mam bluzę medyczną, ale męską i z nadrukowanym nazwiskiem mojego taty. 
  • Apteczne i lekarskie. Raczej fartuchy
  • Bea powiedział(a):
    Apteczne i lekarskie. Raczej fartuchy
    Nie fartuchy mam ale jeden wykładowca wymaga bluzy.
    Podziękowali 1Bea

  • Gosia5 powiedział(a):
    @Elunia , mam bluzę medyczną, ale męską i z nadrukowanym nazwiskiem mojego taty. 
    Gosia jak nic nie znajdę to się odezwę, dziękuję na razie. Echh jakby człowiek umia lepiej szyć to zmniejszenie takiej bluzy to małe miki.
  • Przyjmę lub odkupię elegancki płaszczyk lub kurteczkę niedzielną na roczną dziewczynkę w rozmiarze 86. Nie musi być bardzo ciepłe. Chodzi o to, żeby się nadało na zimę do kościoła - podjeżdżamy samochodem, kościół jest ogrzewany.
  • Mam kurteczke w dobrym stanie, raczej ciepła. Ale nie wiem czy ona elegancka, raczej zwyczajna. Jak nie znajdziesz nic innego @Katarzyna, to podaj numer, wyślę zdjęcie
  • @AN_3 ; udało się coś znaleźć z tych spódnic? :)
  • Katarzyna powiedział(a):
    Przyjmę lub odkupię elegancki płaszczyk lub kurteczkę niedzielną na roczną dziewczynkę w rozmiarze 86. Nie musi być bardzo ciepłe. Chodzi o to, żeby się nadało na zimę do kościoła - podjeżdżamy samochodem, kościół jest ogrzewany.
    Wysłałam Ci zdjęcia z tel. męża. Zobacz czy chcesz czy nie.
  • @AB - pokorespondowałyśmy, to teraz czekam na przesyłkę :) Chętnie się odwdzięczę jakimś waranem.
    @Aga85 - kurteczkę nie-kościołową mamy - dzięki. Chodzi o coś szykownego bardziej. I już mam! Odwołuję akcję.
  • @katarzyna powinnam miec plaszczyk w kratkę na polarze albo na pikowce (bo były dwa) szukac?
  • @uJa - dzięki, już mam!
  • Katarzyna powiedział(a):
    @AB - pokorespondowałyśmy, to teraz czekam na przesyłkę :) Chętnie się odwdzięczę jakimś waranem.
    @Aga85 - kurteczkę nie-kościołową mamy - dzięki. Chodzi o coś szykownego bardziej. I już mam! Odwołuję akcję.
    dzięki za Warany, staram się zmniejszyć ilość posiadanych rzeczy ;) 
  • Adresy księgarnii gdzie kupię książkę technika w rolnictwie podręcznik cz 1 Andrzej Kulka autor ,nie ma na olx , na allegro nie znalazłam, pomocy proszę może ma ktoś , nie ma na bonito, Aros,pwn,
  • Moze ktoś ma sukienkę białą?na strój aniołka nadającą się.rozm.128.
    Nasza I teraz to ze wszystkiego wyrosła.O zeszłorocznym można zapomnieć.

    Podziękowali 1domi1979
  • Brydzia mogę Ci albę pożyczyć ale podłożyć będziesz musiała. Alba na 140
  • ale zeszłoroczny możesz nam przekazać :smiley: 
  • zarżnęłam wczoraj mikser :(
    ma ktoś może dwa i jeden na okres przedświąteczny pożyczy? W styczniu będę mogła zakupić nowy.
    U nas bez miksera cienko...

  • @Bea chodzi Ci o mikser czy robot? Ja mam jakiś taki starszy mikser, ma końcówkę do bialek, to drożdżowego i do blendowania. Jakiś super mocarny to nie jest, ale podstawowe rzeczy da rade zrobić.
  • Mogę pożyczyć, ale czy to sie oplaca slac w dwie strony?
  • @nowa moze poki nie bedzie dostepny w ksiegarniach, to mu w takiej formie pomoze

    https://www.beetle-clicks.biz/LP_TA/index.cfm?T=436379




  • @malagala taki zwykły mikser do ubijania naleśników, iszkopta czy inych białek. Opcjonalnie ciasta na chleb bezglutenowy.
    Nasz staruszek wczoraj umarł śmiercią naturalną. Nowy sensowny ok trzy stówy. Teraz nie dam rady. Buty mnie czekają dla czwórki dzieci i węgiel bo zimno się robi
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.