Przyjmę z wdzięcznością - 2

1246733

Komentarz

  • @Bea kurtka za mala na Twoją będzie :( Szukam spodni/ spodni ocieplanych m/legginsow na moja najstarszą rozmiar 146 - powyrastala ze wszystkiego a zwłaszcza z ocieplanych spodni a zimno juz jest :(
    Podziękowali 1Bea
  • @Agnieszka82, mam dwuczęściowy kombinezon jasnoniebieski, ale chyba na 152. Podaj, proszę długość nogawki, to jutro sprawdzę. Mam też jakieś czarne spodnie.

    Ja osobiście przygarnę odzież ciążową na rozmiar 46-48. mam nadzieję, że nie wchodzę Ci, @gielki w paradę.
  • Jak na 152 i Ci niepotrzebne to z wdzięcznością na Dorotę przyjmę. Po zimie zwrócimy ☺
  • @Bea - ile metrów masz tej chusty, co możesz pożyczyć?
  • Ja też mam. Może dołożę do kartonu z ubrankami do Ciebie i jutro poslę?

  • 4 coś.
    Mnie wystarczała. Nadal wystarcza ale Ulka niechętna do chusty a ja się umartwiac nie będę
    Podziękowali 1Katarzyna
  • @AB - jak byś mogła, to byłoby super. Szczególnie, jakby jutro... :)
    Podziękowali 1AB
  • jutro rano leci ;)
    Podziękowali 1Katarzyna
  • Ja szukam spodni kombinezonów tych 128 dla córki
    Kurtki 128 dla córki
    Buty  śniegowce dla córki 33
  • Przyjmę też 
    Kalesony 134, 146

  • @Gosia5 a możesz kombinezon wziadc na czwartek na basen? Przymierzę na Sarę i zobaczę czy pasuje.
  • Nie ma problemu. Wezmę. 
  • @aga---p właśnie wyszłam z lokalnego marketu i mają ładne kozaczki za 20 zł
    Jak chcesz to dyrdnij nr na prib. Zmierzysz noge e cm i fote pośle. Bede tu po poludniu jeszcze. Moge Ci kupic. Ale nie sniegowce
  • @Gosia5
     Nie ma problemu, podzielę się ;-) 

    Podziękowali 1Gosia5
  • @aga---p ja mam kurtkę na128. PrZeślij mi nr to wyślę mmsa
  • Już mam wszystko. Dziękuje.
    Jutro postaram się wysłać rzecz do 
    Agnieszka 82
    Agniecha
    Elunia
    Podziękowali 1blaekie
  • Przyjmę z wdzięcznością puzzle drewniane dla chłopca.
  • Jak duży chłopiec? W moim Dino i Biedronce po 11,99 były. Takie do wpazowywania. Jak coś to mogę zerknąć czy jeszcze są
  • Chłopiec ma 2,5 roku, takie do 30 elementów układa i te co mamy w domu juz ma opanowane.
  • A nie chcesz zwykłych papierowych 30tek z Trefla? Mogę podesłać. Ulka ma dopiero 15 miesiecy. Na priv tel podeślij jak co to obfoce
  • W razie co sie wymienić @stonka mmożemy


    A ja szukam świątecznej kiecki dla Teśki na 116. Moze komuś zbywa?
  • Pilnie szukam nosidła dla pewnej mamy po sąsiedzku z dziewczynką z zespołem retta. Może komuś gdzieś zalega i mógłby podarować? Dziewuszka roślinka. Ma trzy lata i nawetnmie siedzi. Mama ja nosi na ręce. Byloby jej lzej zdecydowanie.
    Kobieta tega bardzo i wysoka a moja chusta krotka. Zreszta wolałaby cos na plecy
  • @Bea - mogę mei-taia mojego pożyczyć. Na długo. Solidny i na duże dziecko i dużą mamę (duży panel i długie troki - duży trzylatek ma komfort). Kolorystyka: ecru, bordo, zielony, odrobina fioletu - stonowane wszystkie. Mogę Ci posłać razem z waranami. Chcesz?
  • @Katarzyna ja raczej przyjąć a nie pożyczyć. Ona bedzie ZAWSZE corcie nosic. Poki ta nie urosnie na tyle, że sie nie da.
    Dziewuszka nigdy nie stanie, nie usiadzie i nie podniesie rąk.

  • Choć mozesz wrzucić i przetestujemy czy jej sie nada.
    Wiesz, to bardziej mój pomysł by ulżyć niz jej. Nawet nie wiedziała, ze takie cos jest. Chuste widziała u mnie...
    To prosta dziewczyna
  • Już wiem co potrzebne

    Nosiło ergonomiczne dla małego dziecka. Lub chusta najdłuższa z możliwych
  • edytowano grudzień 2017
    Moge jej pozyczyc na czas nieokreslony chuste 5,2m. Pudrowy roz.

    @Bea
    Podziękowali 1Bea
  • Nosidlo ergonomiczne dobrac trzeba do rozmiaru nozek (mierzyc trzeba odleglosci od jednego dolu podkolanowego do drugiego). Do tego nosidla sa dla dzieci samodzielnie siedzacych, wiec wedlug mnie tutaj jednak chusta lepsza. Sa wiazania na plecy, jak ogarnie, to nie bedzie jej to duzo wiecej czasu zajmowac niz nosidlo.
    Podziękowali 1Bea
  • @Katarzyna pozyczylibysmy m-t na troszkę, jak Bei niekonieczny?
  • We wtorek dać młodzieżą, czy bardziej pilna rzecz?
    Podziękowali 1Skatarzyna
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.