Weź przykład z królików, radzi minister

13

Komentarz

  • lubię twoją córkę 2Elunia, powedziała słowo w słowo, co ja mężowi w rozmowie.
    Podziękowali 1Elunia
  • Elunia powiedział(a):
    Moja nastolatka obejrzała i mówi tak - no gadają o ojcu bo on miał ich 62 ale z różnymi królicami. Jakby te wszystkie matki pokazali to i czasu by nie starczyło, a przekaz byłby też do bani.
    Trudno nie przyznać jej racji bo króliki jakoś szczególnie do partnerów się nie przywiązują.
    Dlatego reklama jak dla mnie skierowana jest do mężczyzn. Męski głos, mowa o ojcu. 
  • Króliki urocze, na resztę nie zwróciłam uwagi :tongue: 
  • Cel zostal osiagniety. Caly czas o tym sie mowi.
    Podziękowali 2Kobieta Katia
  • Reklama skierowana chyba do teletubisiów.
    Nie wiem kto jest targetem tego spotu, chyba wujek ministra albo stryjek.
    Już by bardziej przemówił do mnie pomysł "Zrób to dla Polski".
    Czekam teraz na komentarze gawiedzi, że wielodzietni to jak króliki ministra.
    A jakby było, zrób to dla Polski,  to przynajmniej duch patriotyczny by powiał tu i ówdzie. 
    Podziękowali 2Tola Nika76
  • Ale co zrób dla Polski? Zdrowy tryb życia prowadź? Ta reklama przecież ani słowem nie zachęca do dzietności, tylko do zdrowego trybu życia, jeśli się w przyszłości myśli o staraniu się o potomstwo. Tyle, że przez fakt uczynienia głównym bohaterem królika reklama przywodzi na myśl wielodzietność.
    Podziękowali 3Monira Pioszo54 Katia
  • I warto było na to wydać 2 miliony? Nie dałoby się ich sensowniej wydać? Warto by się przyjrzeć, która agencja robi kampanię heh... jakie wymierne efekty przyniesie? Polacy zaczną masowo jeść marchewkę i sałatę? Owszem, mówi się, ale raczej w ramach ciekawostki. Sensowne to są kampanie zachęcające do badać, takich jak kolonoskopia itp. Nawet te zaproszenia pocztą na cytologię.
  • 3 miliony na króliki 
    To jednak taniej pincset na dziecko  :p
    Podziękowali 2malagala Gosia5
  • Króliki jedzą kupy. 
  • PaniWiosna powiedział(a):
    Króliki jedzą kupy. 
    Wydaje mi się, że to zamyka dyskusję :D B)
  • Wydatków marketingowych nie ocenia się w odniesieniu do "jakości" czy "poziomu" przekazu.
    Podziękowali 2Rejczel malagala
  • @Anawim - ale jakiejś sensowności/skuteczności można jednak oczekiwać, prawda? Tym bardziej gdy w grę wchodzą publiczne pieniądze. A jaki efekt przyniesie ta kampania?
    Podziękowali 1fruza
  • Przygotowaniem spotu zajął się dom produkcyjny Propeller Film. - Szukaliśmy jakiegoś ezopowego odniesienia, tak aby poprzez baśnie, zwierzęta móc trafić z przekazem do szerokiej grupy odbiorców - wyjaśnił Jakub Kubicki, współzałożyciel i producent wykonawcy w firmie, w rozmowie z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. - Seksualność jest otoczona różnymi tabu i trudno poruszać się w tym obszarze, tak aby nikogo nie urazić. Nie chcieliśmy robić filmu instruktażowego. Baliśmy się wulgarności. Króliki wydawały się dobrym rozwiązaniem tych dylematów.

    Źródło: 
    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kroliki-w-kampanii-ministerstwa-zdrowia-promuja-zdrowy-styl-zycia-dla-wiekszej-dzietnosci-wideo

    Nie no, serio, nie chcieli robić filmu INSTRUKTAŻOWEGO... czyżby takie były oczekiwania ministerstwa? :) za to porównali do zwierzątek idących na ilość z wieloma samiczkami. Wow. Subtelność level hard. To przebiło nawet portal internetowy dla bezdomnych z czasów PO. Kasę podatników tak łatwo się wydaje.
    Podziękowali 3apolonia Ojejuju Katia
  • Skąd może wynikać taki duży koszt? Czy to nie powinni kosztować max kilkadziesiąt tysięcy (produkcja, dystrybucja w publicznej tv).
    Podziękowali 2Aga85 Agnieszka
  • To jest czysta zachęta do poligamii.   :p
    Podziękowali 1Agnieszka
  • Ktoś, kto siedzi w temacie. Czy faktycznie taki krótki, niewybitny filmik musi kosztować 3 mln?? :#
  • Nie wiem, dla mnie ten film spuszcza troche powietrze.
  • @Aga85 sam filmik nie, ale z budżetem na x emisji bez problemu.
    Podziękowali 2Aga85 Skatarzyna
  • Córka @sylwia1974 zrobiłaby to na pewno lepiej. A 2 miliony by się jej przydały. :)
  • Powodzenia. Zróbcie kampanię która wpada na czołówki największych portali informacyjnych i jest dyskutowana na forach. ;)
  • Nawet nie obejrzałem,  bo chyba zdjęty. 
    Podziękowali 1asiao
  • Znając podejście większości społeczeństwa do wielodzietnosci, to ludziska raczej ruszą po chipsy, alkohol i papierochy co by im się takie królicze dobrodziejstwo nie przytrfiło ;)
  • Efekty na pewno będą. Może zwiększy się popularność królików jako zwierzątek domowych, a może zadziała przekaz podprogowy i Polacy zaczną chrupać marchewkę zagryzając sałatą :D
    Chyba metamorfozy Chodakowskiej już bardziej motywują, gdy spojrzeć na zdjęcia typu przed/po.
    Podziękowali 1Tola
  • Anawim powiedział(a):
    Powodzenia. Zróbcie kampanię która wpada na czołówki największych portali informacyjnych i jest dyskutowana na forach. ;)
    Ale o jaki efekt chodziło? Żeby gadać o durnej kampani czy żeby zacząć dbać o zdrowie?
    Podziękowali 1Tola
  • To jest reklama coca coli i na razie tylko drugie dziecię ale można zabawnie, ładnie i nawet wzruszająco.


  • Ta na pewno nie kosztowała 3 milionów i zabawna i z sensem i w ucho wpada.


  • Swietna. 
  • E.milia powiedział(a):
    Swietna. 

    A tutaj nawet ją scoverowali :D


    Podziękowali 1Agnieszka
  • Allegro zrobiło kiedyś taki sympatyczny spot:

    Podziękowali 3Nika76 PaniWiosna Katia
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.