mundial 2018

1356714

Komentarz

  • Jenyyyy jak mnie nudzą mecze
    Podziękowali 4Anka OlaN. MamaKredka hipolit
  • Kupiłam sobie zeszycik Mundialu 2018 Panini i wklejam sobie stickersy z piłkarzami. :) 
    Staram sie by równo były.
    Na dziś nie mam żadnej naklejki z polską drużyna!
  • To byl ciekawy mecz, portugalia-hiszpania. 

    @Isako nieźle  :D kupie mężowi  :D
  • Ja mam książeczkę biedronkowa, ciągle brakuje mi karty z Blaszczykowskim - resztę mamy, niektóre podwójne. No i dziś zaczęłam wpisywać wyniki meczów 
  • Ja wczoraj cały dzien przed tv . Wszystkie trzy mecze oglądałam bo mój m na wyjeździe wiec mogłam pofolgować . Dla niego mundial nie istnieje a ja kocham te wszystkie turnieje . No ale chata przez jeden dzień jak po trzęsieniu ziemi . Dzisiaj juz  trzeba chociaż jakis lepszy obiad  zrobic . Niemniej ..... Portugalia - Hiszpania  to było cudo !!!!!! 

    Nie wyobrażam sobie życia z drugą połówką tez kibicem .... o dzieciach byśmy zapomnieli na czas mundialu   :D
    Podziękowali 1camille
  • Quintana powiedział(a):
    Ja wczoraj cały dzien przed tv . Wszystkie trzy mecze oglądałam bo mój m na wyjeździe wiec mogłam pofolgować . Dla niego mundial nie istnieje a ja kocham te wszystkie turnieje . No ale chata przez jeden dzień jak po trzęsieniu ziemi . Dzisiaj juz  trzeba chociaż jakis lepszy obiad  zrobic . Niemniej ..... Portugalia - Hiszpania  to było cudo !!!!!! 

    Nie wyobrażam sobie życia z drugą połówką tez kibicem .... o dzieciach byśmy zapomnieli na czas mundialu   :D


    eeeeee dalyby rade - pytanie jak chata by wygladala :wink: 
    Podziękowali 1Quintana
  • zerkam na wyniki i Francja ograla Australie 2-1
  • mam nadzieje ze dzis obejrze Chorwacja - Nigeria :)
    wczoraj niestety nie udalo mi sie do konca zobaczyc meczu Hiszpania - Portugalia
    A Wy dzis jakie mecze chcecie obejrzec?
  • A jakie są? Bo tak jakby nie w temacie jestem ;) 
  • teraz Chorwacja - Nigeria
  • Próbuję zerkać pół okiem... w międzyczasie usypianie.  :D
    U nas mąż większy kibic. Jego niespełnione marzenia z dzieciństwa. 
    A i pamietam jak jako nastolatka modlilam sie o męża z ktorym moglabym oglądać mecze... no bardzo konkretna byłam. Spełniło się  :D haha tylko że teraz mało interesuję się piłką a bardziej mężem.  ;)
  • dzis Anglia - Tunezja
    a jutro ... jutro bedzie ciekawie ;)
  • Jutro to trzeba iść w miasto na jakiś browar i kibicować w grupie ogródka piwnego  :D
  • U nas w pkolu jest jutro oglądanie
  • Nasz rehabilitant nawet jutrzejsze spotkanie z Weroniką z tego powodu odwołał  B)
  • A ja nie mam TV :)
  • Zdecydowanie. Gdybym miała ,to mundial bym oglądała ;)
  • ja ogladam w necie na tvp vod ;)
  • ja chyba obejrze sobie Marcina Danca Mistrzostwa swiata w Korei - no zawsze sie smieje z tego :D
  • A teraz grają ?
  • "a po 30 minutach Pusia pyta jaki wynik?
    ja mowie 0-0
    a ona mnie sie pyta dla kogo ? " :D
  • Monika73 powiedział(a):
    A teraz grają ?
    nasi graja jutro :)
    Podziękowali 1Monika73
  • katarzynamarta powiedział(a):
    tymka powiedział(a):
    U nas w pkolu jest jutro oglądanie
    Piwo też będzie?
    Wg ogłoszenia zestaw kibica we własnym zakresie ;)
  • Pooooooooooolska bialo-czewoni
    Podziękowali 1camille
  • @Elunia swietne :smiley: ale braknie mi tu paru politykow  np  Petru , Beata Mazurek, Pawlowicz czy Wielgus :D
  • Do nas dzisiaj przyjechał cyrk i jest występ on17:00 ....... jak ktos  przyjdzie , to bedzie cud 
    Podziękowali 2Rejczel madzikg
  • Czy można dziś mecz zobaczyć online czy tylko w telewizji?
  • A stronie TVP sport powinna byc relacja 
    Podziękowali 1Monika73
  • Moje przedszkolaki z placówki w barwach narodowych wróciły :) 

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.