A króliki w kontekście rozmnażania nie kojarzą się dobrze. Zwykle jeśli chce się kogoś obrazić mówi się, że rozmnaża się jak królik, a nie gdy chce się podkreślić dobra kondycję fizyczną
Moim zdaniem takie bylo zamierzenie: narobic szumu w temacie. W koncu jak to szlo?: niewazne czy mowia o nas dobrze czy zle, wazne ze o nas mowia. W tym przypadku zdaje sie, ze cel zostal osiagniety. Jednych bulwersuje, innych smieszy ale wszystkim gdzies tam w glowie zapikalo: Huston mamy problem w tym temacie.
Ale chyba Polacy zdają sobie sprawę, że nie ma wysokiego przyrostu naturalnego i trzeba dbać o swoje zdrowie. Pytanie czy króliczy spot za miliony monet cokolwiek zmieni.
Nie wiem, nie wydaje mi sie by na codzien przecietny( jak ja) obywatel zaprzatal sobie glowe obsesyjnymi myslami, ze nasz kraj ma niski przyrost. Nie mysli sie o tym. Dlatego te kroliki jakby nie byly glupie dzialaja "podprogowo" Dźgnęły paluchem temat, ktorego nikt dawno nie dźgał, bo modne bylo wycinanie i skrobanie.
Reklama skierowana chyba do teletubisiów. Nie wiem kto jest targetem tego spotu, chyba wujek ministra albo stryjek. Już by bardziej przemówił do mnie pomysł "Zrób to dla Polski". Czekam teraz na komentarze gawiedzi, że wielodzietni to jak króliki ministra. A jakby było, zrób to dla Polski, to przynajmniej duch patriotyczny by powiał tu i ówdzie.
Ale co zrób dla Polski? Zdrowy tryb życia prowadź? Ta reklama przecież ani słowem nie zachęca do dzietności, tylko do zdrowego trybu życia, jeśli się w przyszłości myśli o staraniu się o potomstwo. Tyle, że przez fakt uczynienia głównym bohaterem królika reklama przywodzi na myśl wielodzietność.
Znając podejście większości społeczeństwa do wielodzietnosci, to ludziska raczej ruszą po chipsy, alkohol i papierochy co by im się takie królicze dobrodziejstwo nie przytrfiło
Efekty na pewno będą. Może zwiększy się popularność królików jako zwierzątek domowych, a może zadziała przekaz podprogowy i Polacy zaczną chrupać marchewkę zagryzając sałatą Chyba metamorfozy Chodakowskiej już bardziej motywują, gdy spojrzeć na zdjęcia typu przed/po.
Komentarz
Jedz sałatę a będziesz płodny jak królik!
popatrz na królika, posłuchal sie taty i codziennie zjada świeży lisć sałaty
ale o płodności nie było nic, tylko do zdrowych nawykow miały zachęcać
Nie wiem kto jest targetem tego spotu, chyba wujek ministra albo stryjek.
Już by bardziej przemówił do mnie pomysł "Zrób to dla Polski".
Czekam teraz na komentarze gawiedzi, że wielodzietni to jak króliki ministra.
A jakby było, zrób to dla Polski, to przynajmniej duch patriotyczny by powiał tu i ówdzie.
Chyba metamorfozy Chodakowskiej już bardziej motywują, gdy spojrzeć na zdjęcia typu przed/po.
a skąd mam wiedzieć?