Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Avamys

edytowano listopad 2011 w Pomagajmy sobie
Wczoraj przepisano mojej córce / 10 lat/ lek Avamys . Lek zawiera sterydy. Czy ktoś z was używał dla swoich dzieci? Możecie podzielić się opiniami? Trochę się boję go podać.... :(


* Lekarz mówi,ze ona ma katar / Ale nie widzę by Klarka miała katar, nie cieknie jej z nosa itp. /

Komentarz

  • @Jagna - może chodzi o katar zanosowy? Taki katar (zamiast wypływać nosem, spływa do gardła) może być przyczyną infekcji gardła, zatok lub uszu.
    W sprawie leku - niewiele pomogę, bo nie mam z nim doświadczenia - mogę napisać tylko tyle, że sterydy często się przepisuje dla zmniejszenia obrzęku śluzówki. Nie należy ich przyjmować przewlekle. Doroźnie dają szybką poprawę.
  • Dziękuję, Katarzyno!! Ma przepisany lek 1x 7 dni
    Pisałaś o kapsułce czosnku do ucha...Jakiej kapsułce?? Taki się kupuje? Nie wiem, bo czosnku u nas w domu nie ma. Ja mam b. silna alergię na czosnek - puchnę itp. / choć dzieci alergii na niego nie mają/
  • mielismy kiedys przy zapalenu ucha i katarze ogromnym.
    stosuje sie go chyba tylko 5 dni.
    u nas pomógł.
  • @Jagno - czosnek w kapsułkach można kupić w każdej aptece. To są takie żelatynowe kapsułki do łykania a w środku mają wyciąg z czosnku. Nazywa się to Alitol. Ja robię igłą lekarską dziurkę w jednym końcu kapsułki i wyciskam zawartość do uszu - po pół kapsułki na ucho. Potem zatykam małym wacikeim, żeby nie wypływało.
  • Ide kupić te kapsułki z czosnkiem . Dziękuję Katarzyno!
  • Katarzyno a ten Alitol do ucha to od jakiego wieku można stosować?
  • O znalazłam Katarzynę z kapsułkami... :bigsmile:
    Doczytałam, że kapsułki to czosnek w oleju. Czy jak wpuszczę do ucha kropelkę soku wyciśniętego z czosnku ( bez dodatków) to natychmiast zejdę na zawał, czy mam szanse przeżyć? Nie mam ochoty wędrować z tym uchem w poszukiwaniu kapsułek...