Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Pilne! Film 'Listy do M'

edytowano grudzień 2011 w Ogólna
Czy znacie/widzieliście ten film? Czy to odpowiedni film dla I kl. gimnazjum (katolickiego zresztą)? Ze zwiastuna wcale mi się nie podoba. Pachnie jakąś szmirą zupełnie nie w klimacie adwentowym, tym bardziej nie dla 13-latków. Ale może się mylę? Piszcie mi tu szybciutko, grzecznie proszę, bo na jutro mam dać kasę, a jakoś bardziej przekonuje mnie danie zwolnienia z dobitnie wyrażonym powodem. Ale może jakiś oszołom jestem? Nie znam się na kinie... Wyjście jest obowiązkowe :confused:
«1

Komentarz

  • Jest to film gówniany do granic, obejrzałam za darmo na szczęście, bo bym się poryczała ze złości, gdybym na to miała cokolwiek wydać.
    Występują: przebieraniec mikołajek sypiający z mężatkami (Karolak)
    samotnie wychowujący syna prezenter radiowy (Maciuś, ach, Maciuś Stuhr, jak on mógł...)
    kryptogej, który w wigilię przyprowadza narzeczonego do rodziców, ku ogólnemu wzruszeniu... (Małaszyński, ech)
    i parę innych.
    Przewidywalne do bólu, nawet nie można powiedzieć, że podróbka "To właśnie milość", bo tamten jest trochę pastiszem, a toto samo siebie traktuje b. poważnie. W tle amerykańskie christmas songi.

    Nie tylko dla dzieci się nie nadaje, ale w ogóle dla nikogo.
  • hyhy Lepiej jeszcze jak uczniowie szkoły katolickiej idą z wychowawcą do kina na horror ... "Listy do M" to przy tym pikuś :)
  • Zmarnowałaś cenny czas :)

    Znaczek TVN oznacza, że film nie jest przeznaczony dla normalnych widzów.
  • taki nasz polski katolicyzm. Jak mi koleżanka opowiedziała, jak ją pani szanowana dyrektor katolickiej szkoły potraktowała, to mi się wstyd zrobiło. taki OT
  • O, co za smakowita scena, w sam raz dla szkolnictwa katolickiego!

    http://img811.imageshack.us/img811/8964/beznazwy1iod.jpg