Czy znacie/widzieliście ten film? Czy to odpowiedni film dla I kl. gimnazjum (katolickiego zresztą)? Ze
zwiastuna wcale mi się nie podoba. Pachnie jakąś szmirą zupełnie nie w klimacie adwentowym, tym bardziej nie dla 13-latków. Ale może się mylę? Piszcie mi tu szybciutko, grzecznie proszę, bo na jutro mam dać kasę, a jakoś bardziej przekonuje mnie danie zwolnienia z dobitnie wyrażonym powodem. Ale może jakiś oszołom jestem? Nie znam się na kinie... Wyjście jest
obowiązkowe
Komentarz
Występują: przebieraniec mikołajek sypiający z mężatkami (Karolak)
samotnie wychowujący syna prezenter radiowy (Maciuś, ach, Maciuś Stuhr, jak on mógł...)
kryptogej, który w wigilię przyprowadza narzeczonego do rodziców, ku ogólnemu wzruszeniu... (Małaszyński, ech)
i parę innych.
Przewidywalne do bólu, nawet nie można powiedzieć, że podróbka "To właśnie milość", bo tamten jest trochę pastiszem, a toto samo siebie traktuje b. poważnie. W tle amerykańskie christmas songi.
Nie tylko dla dzieci się nie nadaje, ale w ogóle dla nikogo.
Znaczek TVN oznacza, że film nie jest przeznaczony dla normalnych widzów.
http://img811.imageshack.us/img811/8964/beznazwy1iod.jpg
Product placement też tam nieudolny, aż zęby bolą.
Moja Z rozsmakowała się w chodzeniu z nami na dorosłe filmy (jakiś czas temu byłyśmy na Jane Eyre) i pomyslalam sobie, ze jak wróci to pójdziemy na coś, w ramach budowania relacji matka - córka. Przez moment, pomyślałam o tym.
A wyjścia szkolne do kina, na mainstreamowe produkcje, to dla mnie jakaś pomyłka. W naszej szkole od razu zapowiedziano, ze to szkoda czasu. Są rożne filmowe programy - coś na kształt DKFu - nawet dla dzieci podstawowkowych.
Widzę, że jednak nie taki ze mnie oszołom. Przynajmniej... nie większy od Was
Pseudonaukowe opracowania....
Czytasz z wypiekami - takie Bravo dla konesera :fx:
Moze namieszac we łbie.
Do dzis mi sie zdaje ze moj maz skorzystal na tamtym moim czytaniu...... Boze, oświeć moje ciemności :gz: