Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

pokój dla studentki w Poznaniu- szukamy.

edytowano sierpień 2012 w Pomagajmy sobie
Konto skasowane na prośbę użytkownika.

Komentarz

  • popytam, ale cena samodzielnego pokoju w Poznaniu to min 600 zł bez większych wygód i to  w mieszkaniu studenckim
  • @AB, u nas akademiki grzyba nie miały, a mozna było do nich w specjalnych sytuacjach socjalnych dostać duże dofinansowanie. Już kilka lat nie studiuję, ale warto dokładnie popytać na uczelni jednak. Mnie się grzyb gratis kojarzy własnie z tańszymi kwaterami prywatnymi.
  • Tez będę szukać,tylko z tego,co pamietam,gdy szukalismy pokoju dla brata,ceny od 600 zł+ kaucja...
  • @AB w moim studenckim akademiku pokoje "hotelowe" pierwsze i drugie piętro to była tragedia, a im wyżej tym ładniej było :), nowe meble, wymalowane pokoje. 
  • edytowano sierpień 2012

      Znajoma wynajmowala i to już jakiś czas temu ponad rok 700zł. Mama jak chce jednoosobowego pooju musi płacć niestety,mogę podpytać naszych studentów z parteru ile płacą ale wiem że jest ich kilku na pokoju , wpłacali aucję i płacą również w wakacje czy mieszkają czy nie.

      E : doczytałam o niepełn. 

  • edytowano sierpień 2012
    AB-nikt ze znajomych nie ma, ale przejrzałam ogłoszenia-nie wygląda to różowo:pokój z łazienką to kawalerka...ceny od 1200 zł w górę, nie spotkałam się z ceną niższą, niż 600zł/osoba w pokoju 2 osobowym, pokój jednoosobowy to min 800zł, ale łazienka wspólna

    na Taczaka mieszkają siostrzyczki jakoweś, nie wiem, co to za zgromadzenia-one wynajmowały pokoje, może po tej linii szukać?
    Moja koleżanka tak znalazła mieszkanie-wynajmowała dzięki pośrednictwu parafii swej, rodzice, którym zależało bardzo, by dzieci z dala od domu nie popadły w złe towarzystwo i miały dalej surowe warunki ;) umieszczały dzieci u sióstr lub u poleconych, bogobojnych rodzin za symboliczną opłatę, warunek:pełna