Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Gdzie rodzić w Poznaniu?

edytowano grudzień 2012 w Ogólna
Dopiero od tygodnia mieszkamy w Poznaniu. Zbliża się termin porodu (9.01), a nie bardzo wiemy, jaki szpital wybrać. Czy moglibyście coś polecić, ewentualnie odradzić?


«1

Komentarz

  • http://wielodzietni.org/discussion/comment/660421#Comment_660421

    Tu znajdziesz mój wpis o szpitalu, w którym rodziłam i polecam. Odradzać nic nie będę, bo nie mam doświadczenia z innymi szpitalami, a zasłyszane opowieści, to prawie jak plotki, czyli nic dobrego ;)
  • Polna, odradzam Lutycką.
  • Ja rodzilam w raszei i w samych superlatywach wspominam. Oczywiście wszędzie można trafić lepiej albo gorzej,ale ja ubolewam że tym razem muszę gdzie indziej.

    Ja o Polnej mam zle zdanie, z wielu relacji z pierwszej ręki oraz własnych studenckich przeżyć.
  • edytowano grudzień 2012
    Kurcze, dla mnie Poznań jednak zawsze i nieodmiennie oznacza Jeżycjadę. W Raszei pracował Mamert, na Lutyckiej leżał profesor Dmuchawiec w "Opium w rosole", a Krystyna z "Szóstej klepki" rodziła na Polnej. "Pacjentka będzie w klinice na Polnej, profę fię kontaktować telefonicznie".
  • MartynaN: powiem tak, na Polnej jest fatalne podejście do kobiety. Ale jak się coś dzieje z dzieckiem to i tak zawiozą na Polną. Neonatologia jest tam bardzo, bardzo ok. Mówię z własnego doświadczenia z czwartym dzieckiem które na neonatologii było tydzień
  • Marcelina: właśnie przeczytałem część zero i jeden Jeżycjady i się zastanawiam czy dla fanek z poza Poznania są wycieczki po tych wszystkich ulicach Jeżyc. A jest co oglądać, piękne (choć zaniedbane) kamienice...

  • Ja łaziłam sama, mając mapę wrytą w pamięć po wielokrotnym czytaniu. I sentyment do Poznania mam nieprzeparty przez to.

    A M. Musierowicz mieszkała na Słowackiego, tam gdzie powieściowi Żakowie. Kiedy byłam dziewczynką, poszłam ją odwiedzić.