Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Bolące uszko

edytowano kwiecień 2013 w Pomagajmy sobie

  Staś narzeka,że boli Go ucho. Obudził się niedawno z bólem,ale bez gorączki.

Co mogę Mu podać,może lepiej od razu do lekarza?

Komentarz

  • edytowano kwiecień 2013
    Krople np. otinum, jednak biorąc pod uwagę, że dzisiaj sobota a jutro niedziela to lepiej pojechać do lekarza teraz niż w nocy z wyjącym dzieckiem szukać pogotowia. A potem krążyć szukając nocnej apteki w której na dodatek będzie akurat zapisany antybiotyk.
    Jakiś nurofen albo ibufen dla dzieci p/ bólowo.
    Oczywiście ja nie znam się na chorobach ale u nas zwykle tak to wygląda, dlatego tylko próbuję doradzić ale nie narzucam.
  • Do megg trzeba startować, u mnie już kiedyś dawała "telefoniczną" konsultację, głównie balsam uspakajający na rozdygotane serce matki panikary  :D (mówię o sobie)
  • Oto Argent jest świetny!!!!!!!!

    Polecam wypróbowałam na sobie :-)

  • O, dobrze wiedziec.

    Otinum zrobili na recepte zeby zapobiec nieszczesciom zwiazanym z uzyciem kropli do uszu z aparatem, proteza czy cos w tym stylu..
  • ja zakraplam Otinum
    a zaglądałaś do tego ucha?
    Ali się niedawno zrobił taki brzydki ropniak w uszku i to on ją bolał, lekarka zapisała maść z neomycyną i pomogło wspaniale.
  • Sprawdzałam Joanno,nic tam nie ma. Podałam Stasiowi pół tabl. Apapu o godz12 i do tej pory jest ok.
  • uwarzać należy z otinum na ulotce jest napisane że bez konsult. z lekarzem nie dawać bo może nastapic pęknięcie bembenka i ja kiedys dałam bembenek amelce pękł i musiałam to długgoooo leczyc no i częściowa utrata słuchu lepiej lekarz od razu....
  • Oto Argent jest świetny!!!!!!!!

    dzięki...

    Oto Argent jest świetny!!!!!!!!

    Polecam wypróbowałam na sobie :-)
    kiedy??? nic nie pamiętam...
    ;)
  • Oto Argent jest świetny!!!!!!!!

    dzięki...