Krople np. otinum, jednak biorąc pod uwagę, że dzisiaj sobota a jutro niedziela to lepiej pojechać do lekarza teraz niż w nocy z wyjącym dzieckiem szukać pogotowia. A potem krążyć szukając nocnej apteki w której na dodatek będzie akurat zapisany antybiotyk. Jakiś nurofen albo ibufen dla dzieci p/ bólowo. Oczywiście ja nie znam się na chorobach ale u nas zwykle tak to wygląda, dlatego tylko próbuję doradzić ale nie narzucam.
Do megg trzeba startować, u mnie już kiedyś dawała "telefoniczną" konsultację, głównie balsam uspakajający na rozdygotane serce matki panikary (mówię o sobie)
ja zakraplam Otinum a zaglądałaś do tego ucha? Ali się niedawno zrobił taki brzydki ropniak w uszku i to on ją bolał, lekarka zapisała maść z neomycyną i pomogło wspaniale.
uwarzać należy z otinum na ulotce jest napisane że bez konsult. z lekarzem nie dawać bo może nastapic pęknięcie bembenka i ja kiedys dałam bembenek amelce pękł i musiałam to długgoooo leczyc no i częściowa utrata słuchu lepiej lekarz od razu....
A jak tam wygląda w uchu ( o ile da się zobaczyć ) ? Nie chcę nic narzucać ale ja bym na dyżur pojechała już. Bo z moją córką też tak było i jeden leniwy lekarz nie raczył spojrzeć tylko stwierdził, że choroby dziecku wymyślam i to sprawa do rodzinnego lub później laryngologa. Czyli 2 dni musiałaby czekać. Nie dostała nic, żadnego leku ( oprócz paracetamolu) a rzucała się po ziemi tak bolało. 10 latka ! W nocy musieliśmy jechać do wojewódzkiego szpitala na laryngologiczny dyżur. W uchu to już było paskudnie. Potem w nocnej aptece kupiliśmy antybiotyk ( wiem też nie jestem za faszerowaniem ale w tej sytuacji) i monopolowym wodę mineralną, rozrobiliśmy to i daliśmy jej od razu. I pomogło , zasnęła sobie spokojnie po drodze. Po dwóch dniach męczarni i nieprzespanych nocach.