Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

@Katarzyna potrzebna - 23 tydzień

edytowano lipiec 2014 w Pomagajmy sobie
Przepraszam za publiczną prywatę, ale zależy mi na szybkiej reakcji, niestety nie mam kontaktu prywatnego z Tobą. Siostra jest I raz stanie błogosławionym w 23 tygodniu. Zadzwoniła do mnie z pytaniem co ma robić, bo ją po obu stronach brzucha "siekło" - jak to określiła. Powiedziałam jej, żeby leżała i się nie stresowała. Być może to coś jednorazowego. Powiedziałam, żeby poczekała czy to się jeszcze powtórzy, żeby patrzyła na zegarek, kiedy było ostatnim razem, czy się powtóry w nocy, czy jutro. Wiem, że nospa działa rozkurczowo, ale nie wiem, czy może to wziąć - nie jestem lekarzem. Możesz poradzić? Niestety nie ma telefonu do swojego lekarza proadzącego, może jedynie przez Luxmed online skontaktować się z położną, ale obawiam się, że ta ją skieruje do szpiatala. Siostra mówi, że czuje ruchy cały czas. Przez chwilę się zastanawiałam , czy z tym szpitalem to dobry pomysł, ale z drugiej strony może być więcej stresu niż pożytku i (nie daj Boże!) może być coś za szybko - zupełnie bez sensu. Daj znać proszę co myślisz.

Dzięki!

Komentarz

  • Nie wiem, co to znaczy, że "ją siekło" po obu stronach brzucha. Jeśli chodzi o to, że miała skurcz macicy, to w 23 tc pojedyncze skurcze są całkiem normalne i nie wymagają ani leczenia, ani wizyty w szpitalu. Jeśli to jednak coś innego (co?), to trudno mi się odnieść.
  • Twierdzi, że to skurcz był. Mówi, że to ją za pierwszym razem zabolało po dwóch stronach od dolnego żebra do miejsca, gdzie kończy się na górze miednica; potem (może 15 minut później) drugi raz się powtórzyło, ale tylko z jednej strony. Jak mówisz, że to normalne, to OK. Jest coś co powinno ją niepokoić? Częstotliwość? Miejsce bólu?