Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Kroki wiodące do uwolnienia z syndromu postaborcyjnego

edytowano listopad 2008 w Ogólna
DZISIAJ o 18:15 w Radiu Maryja

o. Stanisław Jarosz OSPPE - moderator Centralnego Ośrodka Duchowej Adopcji
Wiesława Kowalska - pedagog, animator CODA

Komentarz

  • A są tacy "oświeceni", którzy twierdzą, że nie ma żadnego syndromu postaborcyjnego.
  • A są też tacy, co uważają, że jest, tak jak jest opuchlizna po wyrwaniu zęba. Ale można odpowiednią terapią szybko wyleczyć i po bólu...

    To nie w związku z wpisem Łukasza, ale na marginesie książki, którą czytam, gdzie aborcję przeprowadzono u 16-latki, poddając ją troskliwie terapii...
  • Czy to jest społeczna misja RM?

    >> Odmienne od publicznych zadania mają media komercyjne. Występują one zawsze interesownie - to znaczy, że działają dla pieniędzy, dla zysku w czyimś interesie. W interesie właścicieli medium. W interesie reklamodawców. W interesie grupy trzymającej władze etc. Media komercyjne umożliwiają ludziom wybór, ale wybór konsumencki, a nie obywatelski, czyli interesowny wybór skarpetek, pasty do zębów, smaru do wozów, a nie obywatelski wybór rządu etc.

    Medium publiczne uwzględnia zasadę, że komunikowanie jest prawem obywatelskim i ludzkim, a społeczeństwo jedynie deleguje wykonywanie tego prawa profesjonalistom - reporterom, depeszowcom, edytorom, producentom, lektorom, wydawcom i szefom. <<
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.