Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Wrocławski profesor chce zlikwidować gimnazja

edytowano lipiec 2009 w Ogólna
- Nie ma w nich żadnej selekcji elit, traci się dużo najlepszego czasu na zupełne nieróbstwo. Od kiedy dostajemy kandydatów po reformie gimnazjalnej, poziom ich wiedzy pogorszył się dramatycznie - mówi prof. Jerzy Marcinkowski z Uniwersytetu Wrocławskiego.

>> więcej

Komentarz

  • +++ i kopniak w d**ę reformatorom...
  • - Nie ma w nich żadnej selekcji elit, traci się dużo najlepszego czasu na zupełne nieróbstwo. Od kiedy dostajemy kandydatów po reformie gimnazjalnej, poziom ich wiedzy pogorszył się dramatycznie - mówi prof. Jerzy Marcinkowski z Uniwersytetu Wrocławskiego.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Właśnie o to chodziło reformatorom.
  • Moja córka, która właśnie skończyła gimnazjum, w ok. 50% czasu nie chodziła do szkoły, tylko uczyła się w domu. Chociaż jest to gimnazjum, o którym głosi fama, ze jest jedne z lepszych w Krakowie - pod samym Wawelem:wink:

    Świadectwo miała celujące, została trzykrotnym laureatem z konkursów przedmiotowych z matematyki, fizyki i chemii. Ale to tylko dlatego, że nie traciła czasu w szkole i na dojazdy do niej.

    Sama zauważyłam, że i poziom na konkursach przedmiotowych sie obniżył. Jest róznica, siedem lat temu przygotowywałam najstarszą z tych samych przedmiotów - zadania były trudniejsze.
  • Wszyscy krytykują gimnazja ale niestety ich likwidacja raczej nie wchodzi w rachubę, zbyt wiele pochłonęła juz pieniędzy no i oczywiście tych ileś więcej posad dla dyrektorów wice-, sekretarek itp, raczej nie przejdzie nie tak prosto przejśc znowu na stanowisko sprzed wyborów,

    a szkoda bo dzieci cierpią no i to farsą trącące trzyletnie liceum a w sumie 2,5 (matura)
    jak te dzieci mają być potem należycie wykształcone.
    6 lata - zabawa w I. klasie
    podstawówka
    3 lata uwstecznienie totalne w gimnazjum
    nadrobic braki w liceum z przeładowanym programem syzyfowe prace
    a wg. nowej podstawy programowej kolejna farsa np. elementy astrologii na fizyce o historii nie wspomnę

    nic dziwnego, że takich pseudo wykształconych znów chcą testować przesiewowymi egzaminami wstwepnymi wyższe uczelnie

    a dzieci jak zawsze bezbronne
    no i na nich najłatwiej bez konsekwencjh eksperymentować
    :devil::devil::devil:
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.