Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Nowenna forumowa - prośby o modlitwę

13031333536393

Komentarz

  • Małgorzato, byłam kiedyś na oddziale z dziewczyną, która też chodziła przez taki czas z obumarym dzieckiem.Nie wiem czy coś jej podali czy samioistnie, ale jak już zaczęła krwawić....cały korytarz zachlapany:( Nie jestem lekarzem, nie wiem czy to reguła, ale zadbaj o siebie...może teraz przede wszystkim o swoje ciało.
  • asia-ch, Barbara- dziękuję za zaproszenie... Ale nawet jeśli pojadę, to fizycznie będzie to niemożliwe ze względu na brak czasu. Mam tak zarezerwowany lot, że spóźnię się na rozpoczęcie jakąś godzinę. Całe rekolekcje są w milczeniu. A po zakończeniu, bezpośrednio jadę pociągiem do Warszawy, gdzie moi dojadą na ferie...
  • Ni przeczytałam Twojego ostatniego postu.
  • elmo, Ty mnie nie strasz...
  • Czekanm na jakieś światło z góry...
    Jutro przyjaciele zamówili Mszę Św w tej intencji. Będzie odprawione o godz 12.00 w niemieckim Carlsbergu. W niedzielę będę rozmawiała z naszym kapelanem.
    I cały czas proszę o modlitwę...
  • Nie chciałam.
    :whorship:
    Tylko od razu mi się ta dziewczyna przypomniała.
  • No to mądrych i dobrych decyzji. +++
  • Już zapisałam. Dzięki
  • Tak sobie myślę, że skoro dzidziuś nie żyje, to chyba nie powinnaś mieć wątpliwości co do tabletki.A może to umożliwić pochówek.A nie trzeba być lekarzem ,żeby wiedzieć, że 4 tygodnie to chyba za długo, ryzyko zakażenia rośnie.
  • Zakażenie da się chyba potwierdzić/ wykluczyć badaniami...
  • Barbaro, nie wiem jak to delikatnie powiedzieć...ciałko rozkłada się, nie wiem na co czekać.
  • Co do tabletki wątpliwości nie mam. Ale to póki co nie wchodzi w grę ze względu na ten wyjazd.

    Zresztą często i tak po podaniu tabletki robi się zabieg, bo macica nie oczyszcza się do końca.

    Ja bym chciała poronić w domu i dopiero pójśc na zabieg- celem "doczyszczenia"