Jestem studentką 5roku Filologii polskiej. Mam do zdania ostatni egzamin z Dydaktyki literatury i języka polskiego. Jeśli go nie zdam nie mogę podchodzić do obrony. Z egzaminem muszę wyrobić się do 15 grudnia. A po śmierci córeczki mój stan jest różny(przeważnie zły). Prosiłam o urlop - nie przysługuje mi, roku też nie mogę powtarzać, bo mój rocznik w Bydgoszczy jest ostatni, który kończy jednolite studia magisterskie. Czy ktoś z Was orientuje się, gdzie można skończyć jescze poloistykę 5-letnią jednolitą? Bo teraz przeważnie są studia 3+2. Szkoda mi zaprzepaścić, tyle lat ciężkiej pracy. Robię wszystko, żeby się nauczyć całego materiału, ale wolę na wszelki wypadek mieć plan awaryjny:( Z góry dziękuję za pomoc.
Komentarz
nie wiem do kiedy wygaszane, ale może się ew załapiesz. chociaż do 15 grudnia jest dużo czasu
http://www.wsp.krakow.pl/whum/studia.html
http://www.ujk.edu.pl/whum/index.php?ver=pl&selected=1
kilka na szybko
Kocham Cię córeczko, próbuję dla Ciebie, żebyś nie musiała się wstydzić za mamę:( Staram się być dzielna jak Ty, ale mi nie wychodzi:(
Ja kończyłam FP w Bydgoszczy. Może spróbuj w Gdańsku, wiem, że daleko... A jak zrobisz obronę po przenosinach?
+++ za Ciebie
Zaprzyjaźnij się ze św. Józefem z Kupertynu.
:bigsmile:
edycja: chyba się nie wyspałem... :ib:
Sylwuniu, Marleństwo,Agnieszko&5,Karolinko, Łukaszu, dziękuję Wam za obecność, za ciepłe słowa, za wsparcie w tych trudnych chwilach.
Karolinko masz rację dr D. Jastrzębska-Golonka jest osobą wymagającą i jest kobietą z klasą:bigsmile: Lepszych pytan nie mogłam sobie wymarzyć, zdałam na 5. Chciałam tylko 3, ale naprawde wiele nocy zarwałam. Trzy literki przed nazwiskiem już coraz bliżej:tongue::wink: indeks dziś złożyłam, została obrona.
DZIĘKUJĘ!
Za obronę +++
I oczywiście za obronę +++ .
:clap::clap::clap:
Dopiero dziś zobaczyłam ten wątek... fajnie się czyta o czymś, co się dobrze kończy.
Obie jesteście bardzo dzielne - i Ty i Twoja córka, która dzielnie Cię wspomagała.:whorship:
:ax: