Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Kampania skutki rozwodów w TV

edytowano czerwiec 2011 w Polecamy
Szanowni Państwo,

Dobiegła końca produkcja filmów w naszej kampanii zwracającej uwagę opinii publicznej na
skutki rosnącej liczby rozwodów. Powstały cztery spoty. Jeden przeznaczony do emisji w TV
i kinach oraz trzy do emisji w internecie. Dodatkowo udało się wyprodukować spot radiowy,
o którego emisję w różnych rozgłośniach w tej chwili zabiegamy . Trwają rozmowy z
poszczególnymi stacjami telewizyjnymi w sprawie możliwości emitowania naszych produkcji.
Podjęliśmy próbę wprowadzenia spotu do emisji w kinach podczas bloków reklamowych
przed seansami. Niebawem ruszy strona internetowa kampanii gdzie udostępnimy wszystkie
przygotowane materiały.
Żadne z działań, które już zrealizowaliśmy nie byłyby możliwe bez Państwa ogromnego osobistego
i finansowego zaangażowania. Wszystkim, którzy wsparli naszą inicjatywę serdecznie dziękujemy.
Z 15.000 złotych, których brakowało nam w maju udało się dotąd, dzięki Państwa ofiarności, zebrać
ponad 8.500 złotych. Dzisiaj do rozliczenia produkcji brakuje zatem już tylko niecałe 6.500 złotych.
Tych z Państwa, którzy mogą wspomóc nas w dokończeniu tego etapu przygotowań bardzo prosimy
o dokonanie wpłaty w tej chwili. Każda nawet symboliczna kwota stanowi dla nas nieocenioną pomoc.

Dla dokończenia przedsięwzięć, które zaplanowaliśmy poszukujemy także sponsorów strategicznych.
Pierwsze pozytywne odpowiedzi od firm, które zainteresowały się przekazem kampanii, już nadeszły.
Jeśli uda się znaleźć odpowiednią liczbę sponsorów instytucjonalnych możliwe będzie rozszerzenie
zasięgu kampanii na tzw. działania outdoorowe czyli wynajęcie powierzchni reklamowej na billboardach
i citylightach w dużych miastach.

Aktualność i waga przesłania naszej kampanii mówiącej o odpowiedzialności dorosłych za przyszłość
i dobro dzieci znajduje dzisiaj niestety swoje kolejne potwierdzenie. Przez media przetacza się właśnie
batalia o tzw. związki partnerskie potwierdzając trafność naszych zeszłorocznych przypuszczeń.
Próba obejścia porządku konstytucyjnego chroniącego małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny
oraz redefinicja pojęcia rodziny, na które u prawie wszystkich Polaków składa się również prawo dziecka do
wychowania przez mamę i tatę stają się na naszych oczach przedmiotem przedwyborczej gry prowadzonej
bez najmniejszych skrupułów przez polityków.
Na początku marca wysłaliśmy do wszystkich posłów i senatorów w formie drukowanej
raport o celach i strategii środowiska walczącego o związki partnerskie.
Dlatego też dziś każdy z polityków popierając tego typu postulaty a mając możliwość poznania
długoterminowych skutków działań, które opisujemy w raporcie, robi to bądź z pełną świadomością
bądź wskutek lekkomyślności lub niedbalstwa.
Ustawa o związkach partnerskich nie ma w obecnym sejmie rzeczywistych szans na uchwalenie.
Włączenie się zatem w podsycaną przez środowiska homoseksualne i nie pozbawioną elementów
manipulacji medialną gorączkę byłoby nieroztropnym podnoszeniem jej temperatury zamiast
skutecznym sposobem naświetlenia rzeczywistych intencji inicjatorów sporu.

Wierząc, że naszemu celowi jakim jest obrona klasycznej definicji rodziny i trwałość instytucji małżeństwa
najlepiej służą działania merytoryczne jeszcze raz prosimy o choć drobny gest wsparcia na rzecz
przygotowywanej kampanii. Wpłać on-line teraz ! Trwa to tylko 2 minuty.

Można także dokonać wpłaty na nasz rachunek bankowy:
Fundacja Mamy i Taty, ul. Długa 23/25, 00-238 Warszawa
Alior Bank 40 2490 0005 0000 4520 3441 2862

Tych z Państwa, którzy nie mogą nam pomóc prosimy o zachęcenie do wsparcia swoich
znajomych i dołączenie do naszych sympatyków na Facebooku.
Każde wsparcie się liczy !
Za każdą złotówkę i każdą Państwa minutę poświęconą tej inicjatywie
serdecznie dziękujemy.

Łącząc wyrazy szacunku serdecznie pozdrawiamy.

Paweł Woliński
Fundacja Mamy i Taty,
tel. +48519366644

Komentarz

  • E tam aktualnie pod względem formalnym małżeństwa mają najgorzej :-( z kolei jeśli ktoś doszedł już do tego etapu w związku to kampania nic nie pomoże. Należy zapobiegać temu przez naukę rozwiązywania konfliktów, jak i przez polepszenie sytuacji małżeństw od strony prawno - socjalnej a nie przez głupie spoty.
  • Bez przesady Irkub. Mnie się zdaje że z tych spotów kilka rodzin żyje.
  • Co nie zmienia ich bezcelowości.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.