Ja tak miałam, na 100% firma ubezpieczała, potem zawsze T, zawsze była na zielono, nagle okazało się, że nieubezpieczona. Dzwoniłam, szukałam, pytałam. Jeśli nie masz na ten moment żadnych problemów, to niech mąż po prostu ubezpieczy (w sensie pracodawca).
Ja praktycznie nie korzystam z NFZ bo mąż ma Luxmed. jak byłam jakiś rok temu to nikt mi nic nie mówił że jestem nieubezpieczona natomiast z dziećmi chodzę do ortodonty na NFZ i tam zawsze mi podkreślają na czerwono że dziecko nieubezpieczone
Z tym że ja chcę by oni to zmienili w systemie a nie żebym musiała że świstkiem latać. Swoja drogą jak to możliwe że w ewusiu w firmie jest ok a w przychodni nie ok.
Kiedyś miałam taką głupią sytuację, że poszłam (będąc w ciąży) na pierwszą wizytę lekarską w pewnym szpitalu i powiedzieli mi, że jestem nieubezpieczona. Trochę się zestresowałam, bo właśnie urwałam się z pracy na przerwę, a pracodawca solidny. Dopiero dopatrzyłam się, że miałam w rubryce kobieta/ mężczyzna zaznaczone M po zmianie na K okazało się, że owszem mają taką ubezpieczoną, a tak za nic nie mogli znaleźć w systemie. Być może i u Ciebie ktoś wpisując dane w przychodni pomylił literę lub cyfrę gdziekolwiek i już system pacjenta nie znalazł.
Komentarz
Więc chciałam to wyjaśnić po prostu. Firma danych nie zmieniała żadnych. W kadrach mówią że po ich stronie n wszystko jest ok.