Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Jak szukac pracy ...

edytowano kwiecień 2013 w Pomagajmy sobie
Przepracowałem 16 lat w jednej firmie. Nigdy nie szukałem pracy. Teraz zaczynam od nowa. Czuje się jak świeżo upieczony absolwent.
Pewne kroki już poczyniłem, ale interesują mnie doświadczenia innych poszukiwaczy. Od czego zacząć, jakich błędów uniknąć?
«1

Komentarz

  • Ha, chętnie poczytam ten wątek, ale rad raczej nie mogę udzielać - mój życiowy rekord pracy (poza szarą strefą) to rok. W dodatku zawsze to były praca skrajnie niskopłatne. Raczej więc nie jestem profesjonalistką od profesji :(
  • edytowano kwiecień 2013
    jak czytałem to zasada numer jeden jest że szukanie pracy to „praca"  na pełen etat, warto też jednocześnie zająć sie czymś innym - dodatkowym żeby nie zwariować, ale szukać trzeba 8 godzin dziennie traktując to jako główną czynność w ciągu dnia.

  • właśnie planuję się przebranżowić jak już się uporam z rodzinnymi problemami, więc też chętnie poczytam :)
  • edytowano kwiecień 2013
    a w sferze duchowej  pomagała oczywiście nowenna do św. Escrivy, mam do niego szczególnie nabożeństwo, może dlatego dwa razy mi pomógł ze skutkiem natychmiastowym,  warto też wybrać się  do kaplicy na Górnośląskiej gdzie są jego relikwie.
  • moj m. stale modli sie za dusze czyscowe i stale wszystko mu sie udaje 
  • edytowano kwiecień 2013

    Mojemu małżowi pomogły dopiero studia podyplomowe - miał farta załapał się na bezpłatne z Kapitału Ludzkiego - bo akurat przyszłemu Szefowi było potrzebne to, co miał na tych studiach...

    Ale mój małż nie jest modelowy jeśli chodzi o szukanie. Dwa lata był bez pracy, trochę załamany. Te studia naprawdę mu pomogły. I rekolekcje, i inne sprawy...

    Spioch, myślę, że kontakty, rozpuszczenie wici wśród znajomych nie zaszkodzi...