Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Przydomowy drewniany placyk zabaw

2»

Komentarz

  • Honorata też robiła. Domek na drzewie ze zjeżdżalnią. I huśtawką z opony. Fajnie wyszedł. Prawie sama. Może znajdzie jakieś zdjęcia. Ale drzewo miała dobre do tego. Rozgalezione od dołu i z grubymi konarami.
  • @Honorata - daj fotki, proszę!!!
  • I koniecznie trampolina , możliwie jak największa !
  • Z trampoliną to jest prosta sprawa obecnie - duży wybór i ceny wcale nie wygórowane.
  • @MagdaCh toć ja wiem ze na Mazurach - ja napisałam ile mężu wydal na nasz plac zabaw kasy a nie ile by wziął za jego zrobienie :-)
  • Teraz rozumiem! Dasz jeszcze zdjęcie z innej strony?
  • Mogę dać zdjęcie z innej strony ale mmsem - ni hu hu niewiem jak z telefonu wrzucić zdjęcie na forum :-?
  • A jak to w koncu jest z bezpieczenstwem trampolin? Teraz taki boom, ze bardzo duzo uszkodzen ciala itp. Chcialam moim kupic, ale sie waham.
  • Sporo kontuzji, ale może dlatego że popularne? Naszą, pomimo jej masy, porwał wiatr, przekoziołkował, zawisła na płocie sąsiadów po drugiej stronie ulicy, pół metra od ich samochodu... więc jak kupicie, przymocujcie, albo chrońcie przed podmuchami burzowego wiatru
  • na sciany nie starczylo nam inwencji. w zeszłym roku chcialam zrobic dach chociaz ale zaszłam w ciaze i zmieniłam sie we flaka :)
    image
  • @Honorata, jaka długość zjeżdżalni? Mam domek w drzewie, postaram się później wstawić fotkę, mogłabym dołożyć zjeżdżalnię i byłaby super zabawa
  • przy najblizszej okazji sprawdze. domek niestety został u mamy a my u tesciów teraz
  • Pola kupując zjeżdżalnie masz info o wysokości. Na 1,5m jest chyba 2metrowa
  • u nas wyszlo troche stromo. chyba ze 45 stopni nachylenia. na popczatku mnie to przerazalo - nina miała niecale 4 lata kiedy to zbudowalismy. juz po paru miesiacach przestałam sie przejmowac ze zjezdza za szybko :)
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.