Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

O NPR w konfesjonale

13»

Komentarz

  • I pozostaje nadzieja ,że gdy młodsze pójdą do szkoły będzie lepszy podręcznik.
    A, co pomarzyć sobie nie można:fm:
  • @elmo
    a może nauczanie domowe?
  • Agnieszka 63 niecierpliwa jestem :shamed:
    W którymś momencie zamiast wyjaśniać zaczynam wrzeszczeć.:en:
  • [cite] AB:[/cite]Och... to całkiem jak ja... zwłaszcza jak 58 raz w ciągu trzech dni tłumacze, co to jest iloczyn...
    Z drugiej strony- dlaczego ja to tłumacze, skoro dziecko codziennie spędza 6-7 godzin w szkole???????

    Nie Ty jedna to masz.
  • Agnieszka... Ciesz się że już teraz wyszło.
    Mnie pojęcie iloczynu wytłumaczono w 8 klasie SP :wink:
  • W człowieka, póki żyje, nie wolno tracić wiary.

    Dlatego tłumaczysz.
  • [cite] Berenika:[/cite]
    [cite] AB:[/cite]Och... to całkiem jak ja... zwłaszcza jak 58 raz w ciągu trzech dni tłumacze, co to jest iloczyn...
    Z drugiej strony- dlaczego ja to tłumacze, skoro dziecko codziennie spędza 6-7 godzin w szkole???????

    Nie Ty jedna to masz.

    Więc właściwie na czym polega różnica między tym a ED? Że 8 godzin dziecko przebywa w szkole, gdzie "fachowiec" nie potrafi mu czegoś wytłumaczyć, a potem i tak rodzice to muszą robić?
  • Rano moje dziecko lepiej chwyta nowości i ogólnie jest grzeczniejsze, dlatego nauczyciele są sprytni i najlepszy czas rezerwują dla siebie.
  • [cite] Bogna:[/cite]Więc właściwie na czym polega różnica między tym a ED? Że 8 godzin dziecko przebywa w szkole, gdzie "fachowiec" nie potrafi mu czegoś wytłumaczyć, a potem i tak rodzice to muszą robić?
    Bardzo zdolne dziecko w szkole się nudzi, a trochę mniej zdolnemu i tak tłumaczysz.

    Ale korzyści ED na tym się nie zaczynają ani kończą.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.