Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Pieluchy wielorazowe

1121315171845

Komentarz

  • Noo :wink: Dzwonię do Mężusia i mówię mu, że są takie pieluchy i pytam czy spróbujemy.. a on: dobra, ale wiesz..jakby co, ja biorę na siebie tylko siuśki :rolling:
  • Olesiu, taaa...to będzie moja mina na widok czegoś grubszego w pieluszce :wink:
  • Oj, tam... Dwadzieścia lat temu miałam tylko tetrę.
    I żyję.

    :ag:
  • Olesia:ih:

    Ja tam z tych rozpieszczonych mamusiek :ck:

    Ech.. literówki:cl:
  • Olkowa,
    dostałam - odpiszę rano, ok?
    albo w nocy - jak skończę zlecenie :(
  • Spokojnie! Nie kosztem Twojego snu. Nie pali się:wink:
  • Dziewczyny - ja w tym temacie jestem zielona, wątek przeszłam ale bez pomacania ciężka decyzja co na początek dla chłopca i co mogłoby posłużyć dłużej, a mam konkretne pytanie - wczoraj widziałam w sklepie zestaw CHARLIE BANANA - 6 sztuk, w necie ok 350 zł. Wydają się fajne, mają regulacje, ale boje się, że moje gadżeciarstwo mogło przysłonić mi oczy;) Proszę o rade, czy się sprawdzają w użyciu, praniu ...

    2438_3.jpg

    Spotkałam się z czymś takim jak wielorazowe chusteczki - takie dwa pudełeczka, jedno napełnia się wodą - używał ktoś? - wygląda pociągająco...

    pr_image_733.jpg&width=310&height=233&compress=95&show_blank=1

    Dzieki za cierpliwe podejście do maglowanego tematu

    :cool:
  • Co do chusteczek - ja używałam zwykłych szmatek polarowych pociętych na małe kawałki. Wystarczy miseczka z wodą, mydło czy nawet bez mydła i tyle. Chusteczki piorę razem z pieluchami. Teraz jak dziecko większe to po prostu biorę pod prysznic i myję, ale nie wiem czy na te parę pierwszych miesięcy warto ten dość drogi zestaw kupować.

    Co do pieluch - kup 1 lub 2. Bo wcale nie muszą ci się spodobać akurat takie.