Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

suszenie mnie przytłacza

12346

Komentarz

  • Za radą @Elunia wstawiłam trzy suszarki do pokoju w którym pracuje M, bo nie mam siły latać już na dół :P i w ogóle konieczna suszarka. :D A że wczoraj M czytał mi przez ramię to skomentował: "dobrze, ze psa nie mamy" :))
  • Mam pytanie do znawców:
    - czy pojemność suszarki wystarczy taka sama jak pralki czy powinna być nieco większa?
    - system suszenia pompą cieplną - co to jest? Lepsze niż inne?
    - system samoczyszczenia kondesatora, system samoczyszczenia wymiennika ciepła - czy to jest ważne?
  • @Savia pojemność suszarki jest liczona dla suchego prania (przynajmniej w naszej).
    Mamy 7 kg taką jak pralka.
  • Suszarka na pewno większej pojemności niż pralka.
    Na inne pytania nie odpowiem, bo nie mam doświadczenia.
    Moja suszarka bez tych bajerów, ale też nie jestem z niej specjalnie zadowolona.
    Słyszałam jedynie pozytywne opinie o tych samoczyszczących.
  • MIKA Marcin Karo ma wujka który sprowadza sprawdzone suszarki z DE np 3 letni Samsung za ok 800 zł... Wszyscy po rodzinie id niego mają i nikt nie narzekal... Mocno nad tym myślę... Czy nie wzoac takiej?
  • My mamy obie Max 7 i współpracują b. dobrze.
  • Dobra, podjęliśmy męską decyzję, i teraz kwestia łącznika - mamy pralkę trochę płytszą niż standardowe 60 a w naszym mieście w żadnym sklepie nie mają łącznika żeby móc to na żywo zobaczyć - czy łączniki mają jakąś regulację, jak to w praktyce wygląda? Będę bardzo wdzięczna za informację na temat postawienia suszarki na pralce.
  • Nasz łącznik, to dość prosta kwadratowa metalowa ramka, przykręcona do obudowy pralki, w to wsuwa się stopy suszarki - u nas "komplet", pralka, suszarka i łącznik wszystko jedna firma - żadnej regulacji.
  • Dzięki, my mamy pralkę LG i ma 55cm mniej więcej głębokości a większość suszarek jest głębsza.