Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

MENU na przyjęcie po I Komunii Św.

1111214161726

Komentarz

  • Maz mi wczoraj ze stypy przywiozl zapakowane slaskie przysmaki: rolade( mmmmmmmm pycha), z kluskami slaskimi w formie kuleczek z dziurka( jakie doooobre), no bez modrej kapusty niestety no :) Ale zjadlabym taka kapuche, ze hej!
  • Robię do mini pucharków panna cotte z galaretką:) kupiłam takie mini pucharki za grosze na allegro. Ja robię babeczki Brownie. Smakują obłędnie. Rozpływają się w buzi bo mają pełno czekolady. Wszyscy chcą przepis:)
  • Łyżeczki kupiłam plastikowe. Drewniane trochę za drogie i bałam się że nie będą pasować. Nie znam się po prostu. Zrobię te mini deserki wcześniej że 4 dni. Mam druga lodówkę w pomieszczeniu gospodarczym to będą czekać:)
    Strasznie lubię robić słodkości!
  • To daj ten przepis na brownie. Zobaczę czy mogę go zmodyfikować dla bezmlecznych  ;) A deserki tez chyba zrobię- w kubeczkach pudding z kaszy jaglanej a na wierzch pulpa mango.
    Podziękowali 1aga---p
  • @annabe, albo mus truskawkowy + jaglanka :).
  • uJa a umiesz robić takie dwukolorowe galaretki? Moi synowie by mnie ozlocili :smile: 
    Może im zrobię tylko zastanawiam się jak. Lody domowe na patyku też zrobię, u nas czesto są bo mam samych lodozercow 
  • Dwukolorowe robi sie tak, ze jak zastygnie jeden kolor - dopiero wlewasz drugi i wsjo.
    Podziękowali 1agatak
  • @MonikaN jeszcze sezonu na truskawki nie będzie a ja mrożonych bardzo nie lubię, nie smakują mi. Najlepszy byłby z tych pysznych czerwcowych   :)

    Cake popsy kiedyś robiłam, duzo roboty choć wyglądają fajnie.
  • edytowano kwiecień 2018
    Tak podejrzewałam, że trzeba czekać z tym drugim kolorem. No zobaczę bo to żadne cudo tylko radocha dla dzieci.

    I też myślę w czym tego rosołu nagotowac?  Balia  by się przydała
  • fajnym bajerem w galaretkach są np 3 kolorowe z czego środkowa przeżroczysta