Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Dramaty z matmy

1235714

Komentarz

  • Monika73 powiedział(a):
    A poza tym ona ma dobre oceny , z humanistycznych i z języków świetne.

    to tak jak u mnie
    Podziękowali 1Monika73
  • U nas też była afera , posłałam wczoraj raz męża na zebranie i wywołał awanturę . W tej malutkiej klasie 11 osób , 3 osoby są  mocno zagrożone , kolejne 3 na granicy .  Ale pan z matmy to beton , już raz z nim rozmawialiśmy indywidualnie. Wykłada też na wyższej uczelni i ma pewne nawyki.
  • Prayboy powiedział(a):
    Monika73 powiedział(a):
    A poza tym ona ma dobre oceny , z humanistycznych i z języków świetne.

    to tak jak u mnie
    Czyli dzieciak jest wyuczalny.
    Nie zostawiłabym tak tego, zwłaszcza, że jest tak duża liczba dzieci z podobnym problemem. Sama jestem nauczycielem i wiem, że jak u mnie sporo osób dostaje jedynkę, to jest to moja wina. Bo dzieciak ma się u mnie nauczyć na lekcji, a nie w domu i jeśli z lekcji nie wyniósł tego, co powinien, to znaczy, że źle wytłumaczyłam. 
  • beatak powiedział(a):
    Prayboy powiedział(a):
    Monika73 powiedział(a):
    A poza tym ona ma dobre oceny , z humanistycznych i z języków świetne.

    to tak jak u mnie
    Czyli dzieciak jest wyuczalny.
    Nie zostawiłabym tak tego, zwłaszcza, że jest tak duża liczba dzieci z podobnym problemem. Sama jestem nauczycielem i wiem, że jak u mnie sporo osób dostaje jedynkę, to jest to moja wina. Bo dzieciak ma się u mnie nauczyć na lekcji, a nie w domu i jeśli z lekcji nie wyniósł tego, co powinien, to znaczy, że źle wytłumaczyłam. 
    Dokładnie. Ocena ucznia jest informacja zwrotna w pierwszej kolejności dla nauczyciela... Coś mocno poszło nie tak...
    Podziękowali 3beatak Monika73 maliwiju
  • Już wiem , że zabierzemy ja z tej szkoły. Ale wolałabym do II klasy a nie I ;)

    Podziękowali 1Barbasia