Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Kilka tekstów w obronie "klapsów"

1235»

Komentarz

  • M_Monia powiedział(a):
    No i niestety nikt kto jest całkowicie przeciw i w każdej sytuacji nie ma choć 3 z małą różnica wieku.
    Tak myślałam.
    Chciałas ale nie masz, więc nie wiesz tego czy miałabyś takie samo myślenie majc 5 a nie 2 z dużą różnica wieku.

    Tak więc nie ma o czym dyskutowac
    Przedszkole to nie to samo. 

    Cześć, rzadko piszę, raczej podczytuje. Ja mam trójkę z małą różnicą wieku - 3,5 l , prawie dwa l, siedem miesięcy. Czasem naprawdę jest strasznie, bo głównie ja jestem z dziećmi, a w dodatku jeszcze pokątnie robię projekty (jestem programistą) ale nie uważam bicia dzieci za nic fajnego, a na pewno za metodę wychowawczą! Jak puszczają mi nerwy i krzyczę to zawsze na spokojnie potem tłumaczę dlaczego tak sie stało a czasem jak trzeba to przepraszam za swoje zachowanie. Raz, przyznaję się dałam najstarszej córce klapsa bo wybiegła prosto pod nadjeżdżające auto, ale wtedy puściły mi nerwy i raczej nie jest to mój powód do chwalenia się, a moja niemoc poradzenia sobie z emocjami jakie wtedy mi towarzyszyły, na zasadzie zdarzyło się, oby więcej nie było czegoś takiego. Potem było mi wstyd.
  • Gosia5 powiedział(a):
    Mnie nie chodzi o doświadczenia jednostki, nawet jeśli miałaby 20 dzieci. Chodzi o to, że klaps to jedna z metod. Jeśli u kogoś działa coś innego, to świetnie. Niech się podzieli, a jeśli metody są poparte skutecznością większą niż tą dotyczącą tylko jego dzieci, to tym lepiej dla metody. Osobiście nie potrzebuję na poparcie metody cytatów z podręczników do wychowywania. Tak samo jak nie potrzebuję wywodów naukowych podważających coś, co ewidentnie działa i nie szkodzi.