Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

poród naturalny po cesarce

1679111217

Komentarz

  • AB jakie było podejście lekarzy co do ryzyka w związku ze stanem po cc?
    Bo jak pisałam w tym wątku i Katarzyna tez to potwierdzala, ze jesli raz urodzi się sn po cc to późniejsze psn są obciążone mniejszym ryzykiem. Ciekawa jestem czy lekarze tez maja takie podejście?
  • Tak czytam i powiedzcie mi.
    Stachu rodził sie cc(wiadomo-5850 żywej wagi),wcześniejsze porody sn.
    Czy to,ze Stachu był rodzony(trudno mi to do dziś nazwać porodem) cc ,jest wskazaniem do cc teraz?
  • Bo juz sobie wkrecam,ze to dziecko będzie wazyło koło 7000 i będę miała kolejne cięcie.
  • ee, no jak to  Jagoda-czempion-rekordzistka-dominator 7kg, to nie byłabym taka pewna, że cięcia nie będzie  ;))
  • Śmiej się śmiej!!

    ;)
  • przepraszam! Niech Jagódka urośnie taka w_sam_raz_do_naturalnego_porodu. Ale okrągła i słodka!
  • Do @katarzyny akurat nikt tutaj żadnych pretensji mieć NIE POWINIEN :) , nigdy i nigdzie nie napisała zrób tak czy inaczej , zawsze pisała moim zdaniem , ja zrobiłabym tak . Mimo ,że o cc napisałam co napisałam i myślę co myślę to dziękuję za jej mądrość i za to ,że jest.
  • Słyszalam to o czym pisze Katarzyna, czytałam nawet o tym - teraz niestety nie bardzo pamietam gdzie dokladnie, bo juz lat temu 3.

    Zalogowala sie u nas na orgu kiedys dziewczyna, ktora byla w ciazy i 1 cc 2sn a przy 3 ciazy rozeszla sie jej blizna, tylko nie wiem czy mozna to odszukac i czy byla wiarygodna (zwolenniczka cesarek).

    Mozna by sprawdzic co mowia statystyki , ile jest "problemów" z blizna po cc przy 2 porodzie i wiecej ... tyle, ze malo kobiet ma wiecej niz 3 dzieci :/
    Pro, ja jestem po 1 cc i 3 psn
    @AB Kochanie, to nie byłaś Ty :)

    Jeju... to bylo dawno temu i nawet nicka tej dziewczyny nie bardzo pamietam.