Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

#czarnyprotest

13468929

Komentarz

  • Pomijając wszystko inne to chyba ten projekt zakłada ze w przypadku zagrożenia życia matki może ona zdecydować, ze wybiera swoje życie? Nie znam się, ale czy ciąża u 12 latki jest równoznaczna z narażeniem życia? Czy to prawo nie dałoby możliwości np. cesarki przed terminem (aborcji przed 12tyg?) gdyby się okazało że ciąża zagraża życiu?
  • Tragicznym efektem prawa do zabijania chorych dzieci jest atakowanie kobiet, które urodziły takie dzieci. I tu nawet nie ma różnicy czy taka wada czy inna, czy niedotlenienie przy porodzie. Ludzie nie w temacie nie rozróżniają. Za to zamiast współczucia i pomocy matka może usłyszeć: Chciałaś urodzić to twój problem, a nawet teksty , że krzywdę zrobiła temu dziecku że na takie życie skazała.
  • to tak jak jeszcze do niedawna nie mowilo sie glosno o przerwaniu ciazy 
    a teraz wszyscy chca miec prawo do godnego przerwania 

    Podziękowali 1gabriela
  • Już kiedyś pisałam - znam dorosłego mężczyznę, dziecko gwałtu. Ciekawe ile feministek stanęłoby z nim oko w oko i powiedziało, że przysporzył matce niepotrzebnych cierpień i w ogóle zasadniczo nie powinien żyć.
    Podziękowali 2jan_u Katia
  • Tola, bzdura kolejna.
    Jest oficjalny wykaz, publikowany przez ministerstwo, z dokonanymi aborcjami z podziałem na przyczyny. 
    Tu masz przykład: http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1420227,Aborcja-w-Polsce-Oficjalne-dane-zebrane-przez-Ministerstwo-Zdrowia
    I dowiadujesz się, czarno na białym, że w 2013 aborcji z ustawy było 744. Z tego 718 z powodu choroby dziecka, a 3 z powodu czynu karalnego. Przy czym czyn karalny ciągle automatycznie nie oznacza gwałtu, może to być też np. kazirodztwo. Nie ma pola do powstania jakiejś "szarej strefy" z aborcjami z powodu gwałtu zanotowanymi jako inna przyczyna. 
  • Tusia powiedział(a):