Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

pomysły na prezenty

1161719212229

Komentarz

  • Ja polecam grę Marco Polo
  • No też się zastanawiam czy tam miało być 17 lat czy 7. Bo w co niby 17-latek nie zdołałby zagrać?
    Podziękowali 3Joannna Monira babka4
  • Co myślicie o klockach "Lego" lidlowych, Play Tive? Cena dużo przystępniejsza niż oryginalne, a jak w użytkowaniu? Ktoś ma?
  • Bambidu powiedział(a):
    No też się zastanawiam czy tam miało być 17 lat czy 7. Bo w co niby 17-latek nie zdołałby zagrać?
    17 lat.
    Sama nie mam żadnego doświadczenia w grach dla osób dorosłych.

    Kiedyś miałam styczność z osobą, która namiętnie grała w planszowe rpg. Wydawało mi się wtedy, że jest to mniej więcej na takim samym poziomie co trudniejsze planszówki, ale jak opowiadała jakie są zasady gry i co trzeba zrobić żeby się w ogóle zabrac do tego, to głowa mała ;) No trochę się zraziłam szczerze mówiąc.
    Dlatego napisałam o tym żeby ta gra była przystępna dla 17 -latka :)

    Dziękuję za propozycje - czekam na jeszcze :)

  • ale nie pastolowo zielonego ze święcacymi kółeczkami :P
  • ale przyznaję że tanio! :)i cieszę się że się udało
  • tia tyle że ja nie wiem czy to coś jest sensowne :D haahah opinie ma swietne, ale nigdy tego na oczy nie widziałam, siedzi w kartonie  w piwnicy i czeka na pod choinkę :)
  • Stroik kamerton kapodaster stojak do gitary podgitarnik podnózek pulpit nuty cd
  • No jak 17 to wszystkie powyższe będą dobrym wyborem @mayamima.