Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

pomysły na prezenty

1212224262729

Komentarz

  • IPhone 6s ma dobry aparat. zdjęcia żyleta- ale przy dobrym oświetleniu.
  • Huawei Mate 10  też, mamy nawet wywołane wieczorne zdjęcia z Marszu Niepodległości i są bardzo bardzo ok
  •  Hej, jestem amatorką ale pasjonatką "robienia zdjęć" od zawsze. Kiedyś z aparatu teraz z telefonu komórkowego, bo wygodniej szybciej,  zawsze jest pod ręką. Akurat te nowsze modele (niekoniecznie z górnej półki, ja mam taki za 500zl), mają dobre aparaty i zdjęcia wychodzą super ( chyba że się źle ustawi ostrość albo poruszy itp) i właściwie w każdych warunkach. Wywołane zdjęcia też, kalendarze ze zdjęciami wychodzą super.
    Co innego fotografowie zawodowi, ale do takich codzienno-wycieczkowych zdjęć to komórka jak najbardziej, potem zdjęcia i tak można obrobić np w programie Lightroom.
    No i łatwo przesłać komuś czy wrzucić na stronę
    tak dla przykładu link do mojego insta  :)  
    https://www.instagram.com/annakapiasceramika/?hl=pl
    Podziękowali 2Felicyta annabe
  • Trochę nie w temacie wątka, ale polecam stronę Dominiki Dzikowskiej -Kobieca Fotoszkoła, może się komuś przyda  :)
  • Dudus powiedział(a):
    Młgorzata - żeby nie było - te telefony znam tylko ze słyszenia, i trzeba dowiedzieć się, który to jest już ok.
    Z telefonów polecanych SŁYSZAŁAM o:
    Huawei p20pro (są w sieci śluby nim robione), Samsung galaxy s9, Huawei 10 mate i właśnie Iphony, ale nie wiem dokładnie , od której cyferki. I nie mam pojęcia, ile one wszystkie kosztują.


    Mam możliwość robienia zdjęć IP8s i Samsung9 plus. 
    Zdecydowanie przoduje Samsung. 
    I
  • @Engi przepiękne prace! Masz może zdjęcia i cennik?
  • Engi te talerze cudne. Masz jakis sklep? Można je od ciebie kupić?
    Podziękowali 1annabe
  • Na aparatach to się @wiesia zna doskonale.

    Podziękowali 1wiesia