Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Pan miłuje prawo i sprawiedliwość

15681011

Komentarz

  • 200 ogrzewanie- plus 300 na dojazd do pracy plus kolejne kilka stow na dojazdy do szkol dzieci, obowiazkowe utrzymanie 2 aut ,
  • Najfajniej jak kanalizacji nie ma. Wóz ascenizcyjny co 3 tyg 200zl.
    Podziękowali 4monika5 nowa matka-Olka Gosia5
  • to tak na szybko,
  • ja 600zł, ale to z ogrzewaniem chałupy
  • ale za to za śmieci w naszej dziadowskiej gminie płacę 240zł za miesiąc
    za 6 osób
    zmieszane, wywalam jak leci
  • do tego pewnie trzeba doliczyc prad . U mnie koszty to - podatek ok 40 zl(jestem rolnikiem to mniej place) smieci 30 zl/5 od osoby gaz ok 50 -60zl , prad 200 zl opal ok 200 zl miesiecznie wywoz nieczystosci 18 zł za m3 za wode nie place bo nie mam
  • moje szambo ma pojemnosc 7 m3 co miesiac wypompowywanie
  • lub czesciej ,
  • no i trzeba panu kwity podpisac jak przyjedzie szambo wypompowywac, u nas oczyszczalnia gminna raz w tygodniu scieki przyjmuje pozostale dni trzeba wiezc do miasta a tam cena juz inna no i dochodzi koszt dojazdu
  • smieci u nas segregowane 5 zl , zmieszane 10 od osoby, papiery biora 4 razy w roku, szklo 6 razy, odpady elektryczne í wielkogabarytowe 2 razy w roku,popiol od pazdziernika do kwietnia
  • Drogo wszędzie.  Dobrą pracę trzeba mieć bo inaczej kiszka.
    Podziękowali 3nowa Monika73 Milagro
  • i jak ktos ma c.o. I ogrzewa wode np do mycia to przez cale lato popiol magazynuje na podworku
  • u nas za odbior smieci nie placi sie duzo , ale w zamian trzeba miec miejsce na magazynowanie tych odpadow . Segregujemy na plastik, metal ,szklo, papier, popiol, biodegradalne,zmieszane, elektryczne wielkogabarytowe , budowlane
  • Ze śmieciami wesoło. Po ostatnich zmianach odbierają rzadziej, drożej i bardziej segregować trzeba. Hopsasa. I stowka leci.