do tego pewnie trzeba doliczyc prad . U mnie koszty to - podatek ok 40 zl(jestem rolnikiem to mniej place) smieci 30 zl/5 od osoby gaz ok 50 -60zl , prad 200 zl opal ok 200 zl miesiecznie wywoz nieczystosci 18 zł za m3 za wode nie place bo nie mam
no i trzeba panu kwity podpisac jak przyjedzie szambo wypompowywac, u nas oczyszczalnia gminna raz w tygodniu scieki przyjmuje pozostale dni trzeba wiezc do miasta a tam cena juz inna no i dochodzi koszt dojazdu
smieci u nas segregowane 5 zl , zmieszane 10 od osoby, papiery biora 4 razy w roku, szklo 6 razy, odpady elektryczne í wielkogabarytowe 2 razy w roku,popiol od pazdziernika do kwietnia
u nas za odbior smieci nie placi sie duzo , ale w zamian trzeba miec miejsce na magazynowanie tych odpadow . Segregujemy na plastik, metal ,szklo, papier, popiol, biodegradalne,zmieszane, elektryczne wielkogabarytowe , budowlane
U nas będzie wspólnota i czynsz 200 zł w tym.odśnieżanie, koszenie, oświetlenie i śmieci. Ale to.osiedle domów szeregowych. My akurat w.bliźniaku. Dach i elewacja budynku to części wspólne wiec będę remontowane z funduszu wspólnoty. Kanalizacja jest miejska,.gaz tez. Jeśli chodzi o utrzymanie to szeregowki są sporo tańsze niż domy wolnostojącego ale nie każdemu pasuje taki rodzaj mieszkania. Ja nigdy nie chciałam mieszkać w domu wolnistojacym na jakimś uroczym lub nie ale zadupiu.
Właśnie dlatego ze większy hałas lepiej żeby rodzina wielodzietna miała dom wolno stojacy czyli więcej swobody, przestrzeni i dalej od sąsiadów, którym. Może to przeszgadzać. Niejasno się wyraziłam.w poprzednim.wpisie, juz poprawiłam.