Rozeznawanie woli Bożej w kwestii liczby potomstwa

145791090

Komentarz

  • A ja nic nie doradze

    Jest Was troje, Ty, mąż i Bóg

    I sie dogadujcie :shades::shades:
    Podziękowali 1Bea
  • Anka:
    Ja czytałam, chyba na Feminotece, o dziewczynie, która po dwóch iV zaszła naturalnie w trzecią ciążę i ją usunęła. Było to opisane - jako cudowny triumf wolności i przykład jak wspaniale mają kobiety w postępowych krajach!!!
    :il:
  • _Joanna _:
    [quote]
    fiona xxl:
    Bo mają obowiązek małżeński...
    obowiązkiem małżeństwa jest przyjmowanie potomstwa, jakimi ich Bóg obdarzy![/quote]Ale nie gwałtem
  • Malgorzata:
    A ja nic nie doradze

    Jest Was troje, Ty, mąż i Bóg

    I sie dogadujcie :shades::shades:
    Się wtrące: a co jeśli oboje współmałżonków twierdzi, ze jemu pan Bóg mówi co innego niż temu drugiemu?
  • Ale dlaczego mnie pytasz, ja nie pan Bóg,
    Jego pytaj co drugiej połowie mówi :wink::wink::wink:
  • Gregorius:
    [quote]
    Malgorzata:
    A ja nic nie doradze

    Jest Was troje, Ty, mąż i Bóg

    I sie dogadujcie :shades::shades:
    Się wtrące: a co jeśli oboje współmałżonków twierdzi, ze jemu pan Bóg mówi co innego niż temu drugiemu?[/quote]




    To rozmawiacje, znaczy modlcie sie w jednym pokoju, moze Ty uslyszysz co On, mówi Jej, a Ona usłyszy co On mówi Tobie :wink::wink:
  • AB:
    Anka, a jak duży udzial w zyciu dzieci i obowiązkach domowych biora ci panowie??? Bo wiesz, jak on pracuje a potem ma prawo do odpoczynku, a one pracuja i maja obowiązki domowe i dzieci, to ja się im nie dziwię w sumie...
    Tu jest miejsce na odpowiedzialność lub jej brak. Otwartośc na życie u mężczyzny nie kończy się na położeniu spać po stosunku, tylko na opiece nad dziećmi do dorosłości i pomocy żonie w obowiązkach domowych :tongue: Tak naszym mężom katechiści kładą do głów :cool:
  • Gregorius:
    [quote]
    Malgorzata:
    A ja nic nie doradze

    Jest Was troje, Ty, mąż i Bóg

    I sie dogadujcie :shades::shades:
    Się wtrące: a co jeśli oboje współmałżonków twierdzi, ze jemu pan Bóg mówi co innego niż temu drugiemu?[/quote]


    nie ma A., ale najlepszy byłby spioch , i po sprawie

    A tak to nie wiem co Ci napisać
    Moze spiaca krolewna ?:bigsmile:
  • Nika8:
    [quote]
    AB:
    Anka, a jak duży udzial w zyciu dzieci i obowiązkach domowych biora ci panowie??? Bo wiesz, jak on pracuje a potem ma prawo do odpoczynku, a one pracuja i maja obowiązki domowe i dzieci, to ja się im nie dziwię w sumie...
    Tu jest miejsce na odpowiedzialność lub jej brak. Otwartośc na życie u mężczyzny nie kończy się na położeniu spać po stosunku, tylko na opiece nad dziećmi do dorosłościi pomocy żonie w obowiązkach domowych :tongue: Tak naszym mężom katechiści kładą do głów :cool:[/quote]



    Ale do tak oczywistych spraw to az potrzebni katechisci :shocked::shocked:
  • Poza tym co to za facet , jak po stosunku idzie spać :cool:
  • Malgorzata:
    Ale do tak oczywistych spraw to az potrzebni katechisci :shocked::shocked:
    Niektórym tak :wink:

    Taka ideologia społeczna - "Pan zarabia, Panu się odpoczynek i spokój należy"
  • Malgorzata:
    Poza tym co to za facet , jak po stosunku idzie spać :cool:
    Nie znam takich, ale nie wnikajmy :tongue:
  • Malgorzata:
    Poza tym co to za facet , jak po stosunku idzie spać :cool:
    A co, powinien zapalić papierosa? (Żeby nie było: Ja wiem o co Tobie chodzi)
  • Nika8:
    [quote]
    Malgorzata:
    Poza tym co to za facet , jak po stosunku idzie spać :cool:
    Nie znam takich, ale nie wnikajmy :tongue:[/quote]



    To czyżby katechisci o sobie mówili ?


    Nika8:
    [quote]
    AB:
    Anka, a jak duży udzial w zyciu dzieci i obowiązkach domowych biora ci panowie??? Bo wiesz, jak on pracuje a potem ma prawo do odpoczynku, a one pracuja i maja obowiązki domowe i dzieci, to ja się im nie dziwię w sumie...
    Tu jest miejsce na odpowiedzialność lub jej brak. Otwartośc na życie u mężczyzny nie kończy się na położeniu spać po stosunku, tylko na opiece nad dziećmi do dorosłości i pomocy żonie w obowiązkach domowych :tongue: Tak naszym mężom katechiści kładą do głów :cool:[/quote]
  • Gregorius:
    [quote]
    Malgorzata:
    Poza tym co to za facet , jak po stosunku idzie spać :cool:
    A co, powinien zapalić papierosa? (Żeby nie było: Ja wiem o co Tobie chodzi)[/quote]



    Mnie chodziło, o drugi raz :cool:(żeby nie było :wink::wink:)
  • @Małgorzata: Wiem. Tylko wiagra podrożała ostatnio.
  • Gregorius, nie szukaj usprawiedliwień
  • @Greg


    W tym wieku juz viagra ?:wink:


    Bankructwo :cool:
  • Malgorzata:
    @Greg


    W tym wieku juz viagra ?:wink:


    Bankructwo :cool:
    Nie ćwiczyło się za młodości to i kondycji brak :tongue:
  • Nigdy nie jest za późno, a i kasy wiecej w kieszeni :bigsmile::bigsmile:
  • Jak kasy więcej to i na panienki wyskoczyć można, przeca gdzieś trenować trzeba :tongue:
  • Trenować zapadalnośc na wenery?
  • Nos mi już odpadł.
  • Gregorius:
    Jak kasy więcej to i na panienki wyskoczyć można, przeca gdzieś trenować trzeba :tongue:
    Kup se worek, o poboksuj,
    To moze jednak lepiej ta viagra, mniej kasy wyciągnie, od panienek, :tongue:
  • http://www.klimakterium.art.pl/mp3/8.mp3
  • Maciek - to chyba nie ten wątek :wink:
    Ale piosenka pierwsza klasa!
  • Poza tym co to za facet , jak po stosunku idzie spać
    ------------------------------------------------------------------
    co zrobić aby żonka po stosunku krzyczała jeszcze pół godzinki???
    wytrzeć się w firankę...:cool:
  • Poza tym co to za facet , jak po stosunku idzie spać :cool:
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Taki co ma na nocną zmianę do pracy?
  • Nika8:
    [quote]
    _Joanna _:
    [quote]
    fiona xxl:
    Bo mają obowiązek małżeński...
    obowiązkiem małżeństwa jest przyjmowanie potomstwa, jakimi ich Bóg obdarzy![/quote]Ale nie gwałtem[/quote]A to da się zrobic napad na własny pociąg?
  • Maciek, skądś znam ten numer :wink:
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.