Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Kącik działkowca

18687899192193

Komentarz

  • Ja tam bym jeszcze spokojnie w domu posiała, zdążą urosnąć moim zdaniem. Z sianiem do gruntu nie mam doświadczenia.
  • jutro wsadzę te pyszne malinowe koktajlóweczki do donniczek w domu, a jak duże muszą być, żebym mogła je do ogródka posadzić, muszą mieć jakąś określoną ilość listków, wysokość?
  • @Jadwiga-jeśli masz gęstą, to nie ma potrzeby cięcia, ale jeśli chcesz ją zagęścić, to ja bym lekko przycięła te odrosty młode, albo całą przycięła w kształt kulki.
    Konieczności cięcia nie ma, ale te lawendy na polach we Francji są intensywnie cięte co roku i każdy wie, jak takie pola wyglądają;-)
  • Propozycje naturalnych nawozów proszę. Ale takich,żeby je można użyć już po prowaDzeniu.
  • Martyna wyraź się jaśniej plisss.
  • sałata i szczypior aktualnie,
    o pokrzywach wiem, tylko pokrzyw brak
    za mojego dzieciństwa popularne były fusy od herbaty, ale jakoś nie brzmi m to wiarygodnie.
    obornik to chyba tak se do podlewaniania? tzn. żeby nie spaliła
  • edytowano kwietnia 2015
    Jukaa ja bym posiada w inny miejscu, a tu poczekala z tydzien. Czy ziemia wilgotna?

    Tadam! Mam swój pierwszy kwietnik. :-) Dotychczas specjalizowalam sie w warzywach, a teraz stawiam pierwsze kroki w kwiatach i roślinach ozdobnych.

    Hmmm... I tu zapytam : Moze ma ktos z Was nadwyżki drobnych irysow (poza fioletowymi), stokrotki, funkie, paprocie i jakies kwiatki dywanowe lub inne byliny? Ozdobne trawy? Klacza kanny? Chetnie przyjmę za przesyłkę.
  • edytowano kwietnia 2015
    No własnie, stokrotki.... Jak sprawic, zeby rosły na trawniku? Sianie bezskuteczne, a sadzonki dostępne tylko w wersji ogrodowej :( A ja lubię te zwykłe gensipempki 8->

  • Ja mam taki upstryczony trawnik
    Kiedyś mleczami usłany
    Walczyliśmy i udało sie, trawnik nie był żółty.