Za tydzień mam ślub i wielki problem odzieżowy. Glany już b.zużyte, kupiłam więc pantofle. Damskie. 6 cm obcasa. (tu problem nr 2: nie mam balkonika do kompletu) W glanach poszłabym spokojnie w hinduskiej kiecce, ale w szpilkach...? Nie znam się na ciuchach. Tak w ogóle to na ostatni ślub, na który byłam zaproszona nie poszłam, przede wszystkim z powodu szmat:(
Katia, przede mną komunia w rodzinie...Nie chcę wyglądać jak emerytowana biuralistka w jakiejś przedpotopowej garsonce, uroczystość w kościele, więc też ma być zakryte, i w ogóle nie wiadomo, jaka będzie pogoda )
Chyba się skończy na kostiumie ze sklepu dla puszystych?
Katia - no właśnie. ja nie mam. przyjmę z wdzięcznością )
Pocieszę Cię: mam w szafie kieckę "gotycką" (czarny aksamit, gorset, podrękawki i w ogóle szał - tylko jakość niezbyt), którą kupiłam w necie jako XL czy XXL. Cóż, dołem jest za luźna, góra się nie dopina.
PS.Dlatego lubię KappAhla - mam u nich rozmiar L :-*
AgaMaria, w CM w Nadarzynie sporo tandety, ale można coś wyłuskać, tylko... kiepskie światło, ostatnio gdy kupowaliśmy mężowi garnitur dopiero w domu zauważyliśmy, że marynarka i spodnie różnią się kolorami )
Ja ziciłam dziś kolejny ze snów idioty i kupiłam sobie długą, batystową, zwiewną sukienkę z koroneczką (w stylu tych wklejanych przez Pro). Na sznureczkach. Dla ubrawarystycznienia zakupiłam również krótkie coś w rodzaju bolerka do zasłaniania ramion. Duma i uprzedzenie.
Marcelino, bingo. A dlaczego sen idioty, batyst ekstra...*Duke pisałam Ci priva, że widziałam z daleko chłopców, i tak mi mignęło, że chyba gips?! Współczuję jelitówki Małej...tego akurat dziadostwa nie znamy...bo jak rozmawiam czasem z panią z osiedlowego sklepiku w bloku, a ta pani lubi pogadać o zdrowiu, i mówię czasem o żołądku, a ta pani do mnie: może ma pani niedoleczoną jelitówkę po prostu...a ja na to: od kilku lat??