Moje dzieci wstając przed 9 mają codziennie straszną radochę, że w szkole byłyby już po pierwszej lekcji i w pośpiechu jadły II śniadanie, a tak spokojny poranek, ciepła owsianka, modlitwa, luuuz i do nauki na godzinkę, półtorej.
Ale i tak najbardziej to ja się cieszę, że mogę wstawać o 8 i spokojnie wypić kawę, wziąć prysznic i godzinę rozkoszować się ciszą )
my z racji oczekiwania na porod oraz na przeprowadzke ktora ma sie odbyc niewiadomo kiedy to mamy luz z nauka. jedynie szlaczki cwiczymy codziennie i pisanie.reszta ksiazek w pudlach siedzi wiec improwizujemy z glowy i czytanek.
W ciągu jednego dnia dwa razy mimowolnie oderwałam kupony od naszej ED...
W bibliotece pedagogicznej wybrałam 7 książek i już pani nabija na konto - nagle pyta - jest pani nauczycielem? Ja - Nie. W takim razie może pani tylko 3 książki. No to stoję i myślę, z których zrezygnować...
Nie bardzo chciałam rezygnować i mówię - no przecież jestem nauczycielem- prowadzę ed... Pani zadowolona - już pisze i pyta w jakiej placówce wytłumaczyłam jej w skrócie, pobiegła do kierowniczki i mnie wpisały w 'nauczyciel inny' i jest git:)
Po południu dzwonię i próbuję załatwić sobie staż w poradni - mało chętnie rozpoczynała się rozmowa i tak przy wyłuszczeniu paru moich atutów;) wspomniałam o ed - że niby przeciwności, o których pani mówi nie rzucają mnie na kolana - po naradzie zaproszono mnie na test
Fajnie - dla mnie to taki naturalny stan - jak dwie ręce i nogi - a tu tyle bonusów. Trochę późno się zorientowałam To tak jak podcza załatwiania pozwoleń na budowę miałam akurat troje małych dzieci - i dopiero pod koniec załatwiania zaczęłam z nimi chodzić do urzędów - a tam panie wszystko za mnie zaczęły wypełniać...
Ja tez bonus miałam W czasie wakacji, czekając w kolejce do muzeum przyrodniczego pokazywałam dzieciom juz niektóre ciekawostki i gdy przyszła moja kolej, pani pyta, czy jestem nauczycielem. Ja-że mozna tak powiedzieć- i okazało sie, ze wchodzę gratis!