Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Spór o NPR

2456726

Komentarz

  • nie, wpadła nam tu tylko nawrzucać

  • A propos, czy @mamasyna już się zdążyła przywitać w odpowiednim wątku?
    Ona jest tak kulturalna, że nie musi
  • edytowano grudzień 2013
    @Mamasyna, powiedz jaki to talent, który nie daje się rozwijać w macierzyństwie, posiadasz.

    Ja jestem inżynierem mechanikiem i specjalizuję się w systemach produkcyjnych, więc na początku też mi się wydawało, że muszę rozwijać albo jedno albo drugie. Teraz mając pięcioro, widzę, że nie.

    Jak jesteś otwarta i chcesz o tym porozmawiać, to możemy się spotkać osobiście.
  • @Mamasyna, nawet najbardziej zagorzali przeciwnicy NPR, jak najbardziej uważają, ze istnieją sytuacje, kiedy uzasadnione jest odłożenie poczęcia.

    Problem polega tak naprawdę na robieniu z NPRu pewnego rodzaju religii oraz nieuczeniu młodych postawy otwartości na życie.
    Twierdzimy tez, ze całego życia nie da sie zaplanować.

    Już tacy jednomyślni nie jestesmy - co do tego, jak należy rozpoznać zamysł Boży, po tym, ze obdarzył nas taką, a nie inną płodnością, co do rozwijania talentów które stoją w sprzeczności z wielodziernoscią, tez jest spór ;).

    Więc moze nie wyważajmy otwartych drzwi i pomińmy przykłady, rodziców z chorym chłopcem i zmęczonej matki piątki z nowonarodzonymi blizniętami.