Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

DIY dom

16667697172103

Komentarz

  • Z kolorami szary, niebieskoszary, kakao,  i innymi chłodnymi jasnymi, sosna wygląda nowocześnie i czysto. Do niedawna głównie ciepłe kolory ludzie łączyli z sosną. 
  • Z ciepłymi sosna okropnie wygląda... A już z pomarańczowym wybitnie!
  • monia3 - ktoś ma i to pozytywne doświadczenie na razie :)
    A co chcesz wiedzieć?
  • Muszę uszyć dwie narzuty na łóżka dzieci. Myslałam, że brązowe prześciaradła frotte na gumce będą wyglądały ok, ale jednak z nimi jest fatalnie. Czymś więc muszę to przykryć. Nie znam się na materiałach, gotowe narzuty nie podobają mi się. Czy możecie podpowiedzieć jaki materiał wybrać i w jakim sklepie netowym warto kupować?
  • Jestem anty-kominek. Tak jak pisała Emilia_K kotłownia w salonie.
    Ale u niektórych się to sprawdza.
    U nas odpada. Noszenie drewna, wygarnianie popiołu, czyszczenie kominów...
    Przy małym metrażu domu gra nie warta świeczki.
    Jeden argument za. Niezależność od innych źródeł energii prądu i gazu.

    Chyba jestem za ogrzewaniem gazowym plus może jakiś przenośny mały piec akumulacyjny na prąd w razie braku dostaw gazu.
  • U nas powoli się wyjaśnia po odkrywkach, że dom do zamieszkania się nie nadaje. 
    Jako letniskowy nas nie pociąga, bo nakłady i tak ogromne.
    Pozostaje remont/odbudowa odtworzenie stanu wyjściowego.
    Mnie to pociąga, tylko problem kasa.

    I musiałby być jakiś kierownik budowy wynajęty.

    Ale jestem zadowolona, że sprawa się wyjaśnia, że wiemy na czym stoimy.
    Dach do wymiany, stropy do wymiany, okna do wymiany, a ściany się kruszą...

    Taki jest stan na dziś, więc tylko remont/odbudowa a to akcja na lata i poważna.

    Ale myślę, że warto spróbować.

    Jeśli oboje utrzymamy pracę i zdrowie całkiem nie bąbnie, to jestem na tak.