La-lalla współpracuje z Paola Reina- producentem lalek, ich lalki występują też pod jakimś innym brandem. Są typy twarzy np. dla "białych" lalek Claire i Carla, a w La-lalli jest z białych dostępna tylko Carla.
Do tej blondynki, której zdjęcie wstawiłam, znalazłam na allegro babkę, która robi włóczkowe ubranka dla lalek - np. komplet - buciki, sukienkę i sweterek.
"Moją" kupiłam w cuchach za 12zł i tydzień później wygrzebałam sandałki trochę rozpadnięte ale posklejałam. Z tym że lalka straciła rzęsy ale i tak jest ładna i po kąpieli pachnie wanilią. Niestety po Sylwku zaginęła.
ładne są, takie delikatne, tylko pytanie czy dzieci się nimi bawią? Ja mam małą córkę to nie mam doświadczenia, te lalki bardzo mi się podobają, co ważne Paola Reina i te inne co Małgorzata pisała nie są z Chin, ale ciekawe czy mała będzie się bawiła.
Te disneya bardziej mi sie podobają. Takie inne, z tymi pięknymi oczami. Ta co wstawilas to taka tradycyjna. Ale bym chciałam tą Pocahontas mieć... Serio... Cudna Zapieram sie recami i nogami przed kolejna szybką ciążą ale wystarczy popatrzeć na te lalki i człowiek mięknie i córki by sie chciało...
Dziewczyny, polecałyście kiedyś tory kulek Quercetti. Jaki byłby fajny dla czterolatka? I faktycznie to taka super zabawka? Bo jakoś nie jestem przekonana...