Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Zabawka - HIT ? czy KIT ?

1626365676876

Komentarz

  • Poszła;-) 
  • Nie wiem.. wzięliśmy te droga bo u Tosi ważniejsze estetyka niż cokolwiek A ona chyba też jakąś taką bardziej lepsza... mam nadzieję że babka wysłała i w pon dojdzie.. 
  • Proszę o podpowiedź jaką fajną zabawkę/gre/ gadżet w cenie 10-20 zł można kupić chłopcom 3-4 lata 5-7 lat 8-11 lat.
    Kompletnie nie znam się na chłopcach ;)
  • Chlopaczki w wieku 4-5 uciesza sie z Hot Wheelsow( resorakow), w tej cenie sie zmiescisz a HW sa porzadne. Dla chlopcow nieco starszych moze byc taki gadzet: jest cos takiego jak "zdrapki"- czarne kartki, rysujesz na tym a pod spodem sa kolory. Wychodza bajecznie odlotowe rysunki. W Empiku np.byly do kupienia 3 kartki po 5 zl. Mozna kupic caly blok takich kartek i podzielic na sztuki.
    Natepny gadzet +-7 lat to karty pilkarskie, jajko gumowe odbijajace sie od ziemii a imitujace prawdziwe. 
    Dalej: zeszyt/albumik na naklejki( okolo 4,5,6 zl, nie pamietam dokladnie ale kupowalam kiedys kilka sztuk, hicior to byl) + naklejki w zestawie lub bez naklejek.
    Podziękowali 1uJa
  • Syn mi tu jeszcze podpowiada slajmy i latarki :)
    Podziękowali 1uJa
  • super, jeszcze pewnie te super zingsy co sa popoularne :) a dziewczynom w takim wieku? masz pomysł? na dziewczynach znam się już lepiej ale zawsze to większa próba badawcza :D

  • Tiger jest świetny.
  • Okey :) No to tak: moje dziewczyny(11 i 15) mi tu podpowiadaja pierscionki, bransoletki, takie gumowe(gluciakowe) zwierzatka do sciskania - mielismy takie żabki, jaszczurki, jeze, pieski. Z zewnatrz jest cienka warstwa gumy a srodek jest wypelniony takimi malusienkimi kuleczkami. To dla takich dziewczynek starszych niz 3-4 latka, zeby nie przegryzly ale naprawde wdzieczna jest taka zabawka i niedroga. 
    Cotton ballsy i przerozne lampki do ozdoby pokoju( Biedronka, Pepco, Rossman).